Recente inhoud door driesbiljart

1. Wat is jouw mening over de speedwereld?

Dit toernooi wordt ook 23u42 daags voordien aangekondigd? of hoe gaat dat in z'n werk?
  2. Speedronde #4800 - Special ronde

Ik ben toch voorstander om de pre-registratie al te laten starten de avond ervoor. Anders kunnen mensen die moeten werken tot de middag niet meedoen. Ik moest werken tot 13u en gsm is niet toegelaten op het werk, maar kon bvb wel om 14u meespelen mocht ik mij gisteravond kunnen preregistreren...
  3. Speedronde #4800 - Special ronde

Als iemand een co zoekt : stuur naar driesab op skype moest helaas werken tijdens de pre-registratie
  4. Top/Flop stammen

De moeilijkste weg op het AF bedoel je dan? Maar ingame wel gemakkelijk :D
  5. w75 - Instellingen (geen premium beurs)

Je kan ook eerst pp-farmen en dan restarten als de koers hoger is. Heb je meer gs voor je pp
  6. w75 - Instellingen (geen premium beurs)

Als ik de bedragen (echt geld, niet via pp-farm) hoor die sommige spelers investeren in 1 account. Dan mogen er al heel wat spelers spelen hoor om de boost van dat ene acc te compenseren.
  7. Top/Flop stammen

Pit. zijn de contact tracers van w73 :D
  8. Stelling van de dag!!

Ah, dat rechtvaardigt de recruits bij de vijand.
  9. Spotprenten

10. Oorlogstopic | Gaan de Paradepaardjes de woede van Wesleyyyy overleven?

Martijn mag niet voor jou denken , maar jij mag wel voor hem gaan denken hoe te deffen?
  11. BLM?

Gelukkig gaan ze in Duitsland nog snel een standbeeld van Lenin onthullen...
  12. Praathoek

Voeg speciale nominatie bij : Grootste zeurkous
  13. w75 - Instellingen (geen premium beurs)

Terugstorten
  14. BLM?

Voor de betoging in Brussel werd ook gezegd dat ze aanwijzingen hadden dat er 9000 minstens zouden afkomen. Ze lieten het toch begaan.
  15. BLM?

Als je wilt de rellen tegen gaan zoals ze laatst op een zondag gedaan hebben in Brussel. Dan moet je wel die "jongeren" gaan controleren vooral en niet de oma's van 80 jaar lijkt me, want daar ga je weinig van die plunderaars vatten.