Recente inhoud door Drasp

1. Drasp

De eindlijst

1. Wie was er DE speler van W34? Het ligt er hier aan hoe je exact "De speler" wil defineren, maar als je ervan uitgaat dat het een doorslaggevende speler moet zijn geweest dan denk ik aan 2 accounts. Het 1e account noem ik bij de bespeler aangezien ik niet alle namen meer weet :S 1...
  2. Drasp

Reforming The World: The Final Chapter

We hebben er aan het eind nog hard voor moeten knokken maar het is gelukkig net gelukt. Gefeliciteerd Creed! met deze mooie overwinning:cool:
  3. Drasp

Golden Awards

Zoals velen al weten ben ik al een tijdje gestop op Chronus maar voordat deze wereld eindigd wou ik nog wel even een laatste lijstje neerzetten dus bij deze waarschijnlijk 1 van m'n laatste posten:) Beste speler: Hier kan ik 2 namen neerzetten namelijk Aus en Howlin. Omdat deze vraag gaat...
  4. Drasp

Golden Awards

Ik denk dat jij eens zelf goed in de spiegel moet gaan kijken voordat je hopeloze nog meer hopeloze discussie's start leon.
  5. Drasp

Praathoek

Mis het bedank knopje:)
  6. Drasp

Golden Awards

Vlemis zou wel gebroken zijn hoor, zou wat tijd gekost hebben maar het zou zijn gebeurd.
  7. Drasp

Praathoek

Je gaat toch ook niet stoppen kevin? zoals ik het zie heb ik al een enorme barb zee voor me liggen zonder dat je weg ben
  8. Drasp

Golden Awards

Welk account speel je lars?:)
  9. Drasp

Ik kan me anders geen enkele nachtblitz herinneren? waarschijnlijk was ik gewoon online dan, verder is het nogal onzinnig om te zeggen dat iemand stacked staat als je een massa stuurt... Aan de andere kant kan ik wel zeggen dat jij en AA ontzettend zwaar gestacked stonden want ik heb...
  10. Drasp

Waar haal jij zowiezo het idee van dat ik gestacked sta? ik ben nog geen enkele keer gescout door jullie.
  11. Drasp

WEDSTRIJD: Raad het aantal pre-registraties

3910
  12. Drasp

Bij de aanval op Vlemis kregen we pas na zo'n 3 dagen de 1e incommings van jullie. Dat kan je niet serieus tegenstand noemen zeker? Volgens mij Had AA ook wel veel sneller een defwall aan kunnen leggen dan dat er gebeurd was.
  13. Drasp

Ze hebben een keer 5 dorpen gewonnen van speeser.
  14. Drasp

:o nu ben je achter onze geheime tacktiek, jullie waren te goed voor ons dus dit was de enige manier.
  15. Drasp

Speel jij hier eigenlijk?