Recente inhoud door DragonGoesOppai

  1. DragonGoesOppai

    Spotprenten

    Zoals te zien een high-effort shitpost
  2. DragonGoesOppai

    Praathoek

    o/
  3. DragonGoesOppai

    Terugblik

    dat ik t zeer jammer vind dat je niet kan overstappen van andere casuals :(
  4. DragonGoesOppai

    De Heilige Oorlog

    Ik heb toch echt een goede 2maanden in mn eentje massas lopen deffen op jouw acc tijdens mn examenweken omdat je gezeik had met je router, en daarna nog een goede 2 maanden op Oracle gespeeld omdat benja dood was gegaan Maar wil m er vnv best tussen uit halen hoor als je wil, vond alleen wel...
  5. DragonGoesOppai

    De Heilige Oorlog

    Zoe, hadden vooral contact via whatsapp, was via chris Eerste wat ee in me opkomt was dat ik speelde met die drama rond cav en die duostab, heb toen ook oa nog all die supportjes met Cav voor je gedaan, speelde toen een tijdje solo op benja omdat iedereen gekicked was;) Nooit contact gehad via...
  6. DragonGoesOppai

    De Heilige Oorlog

    mn eigen
  7. DragonGoesOppai

    De Heilige Oorlog

    ik volg c7 al niet meer sinds ik gekicked ben uit Prof omdat ze geen massa stam wouden zijn, waarna ze een paar dagen later opeens enorm veel mensen hadden gerecruit :x
  8. DragonGoesOppai

    De Heilige Oorlog

    Bezig met c7 sinds gisteravond? :x
  9. DragonGoesOppai

    De Heilige Oorlog

    Waar is de mogelijkheid om je activiteit en read-receipts uit te zetten als je ze nodig hebt
  10. DragonGoesOppai

    De Heilige Oorlog

    @thegreatwar wat klopt er niet aan mn handtekening dan :(
  11. DragonGoesOppai

    De Heilige Oorlog

    gewoon nooit pms meer openen, bgs of niet kunnen ze ook geen online checks meer doen
  12. DragonGoesOppai

    De Heilige Oorlog

    redheads > blonde change my mind
  13. DragonGoesOppai

    De Heilige Oorlog

    front is toch veel leuker dan een saaie safe joh
  14. DragonGoesOppai

    De Heilige Oorlog

    reee waar is mijn invite
  15. DragonGoesOppai

    De Heilige Oorlog

    naja aangezien er werd gezegd dat ie een afdankertje was in de eerste lijn, denk ik dat er gezegd word dat jullie afdankertjes zoeken ;)
Bovenaan