Recente inhoud door DragonclawJS

  1. Wereld winst

    Ik dacht dat je dat zei in het gesprek toen je vroeg voor een samenwerking, toen zei je iets in de richting van 'dan kom je in een discord met 50+ ervaren spelers en kun je nog wat leren'. Maargoed, is niet relevant want snap nu dat het niet pre-made was, dus my bad. Wel jammer dat de wereld zo...
  2. Wereld winst

    Ah zo, dan maakt het early game deel sense. Maar snap alsnog het discord bericht wat hier wordt gepost niet echt. Het is toch veel leuker om de stammen intact te houden en kijken wie er wint? Of willen 100+ mensen liever een overwinning op hun naam kunnen zetten? Tuurlijk snap ik...
  3. Wereld winst

    Early game zei Dorpmafketels al dat er een discord was met 50+ mensen, dus ga er vanuit dat het vrij premade was of in ieder geval mensen elkaar al kennen. Kan het fout hebben hoor
  4. Wereld winst

    Even een oprechte vraag van iemand die wereld 83 als eerste wereld in jaren heeft gespeeld en toch vrij veel veranderingen ziet. Maar wat is er leuk aan een wereld winnen met 50+ mensen (waarvan groot deel ook premade, want vrij early game was er al een discord met ongeveer 50 man om deze wereld...
  5. Top/flopstammen

    Zelden een wereld gezien met zoveel politieke 'entertainment', oftewel drama, gezeik, haat en nutteloze discussies. Kunnen de mensen in Den Haag nog wat van leren ;)
  6. Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

    De kata aanvallen zijn ook echt wel heel erg triest... Vooral om dan smederij en boerderij te targetten is echt een hele lage move. Mag het volgens de tribal regels? Sure! Mag backstabben zoals TheWest dat deed volgens de tribal regels? Sure! Maar beide dingen bewijzen gewoon wat voor een...
  7. Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

    Up! en Run! werken 10000% samen. Early game veroverde ik een dorpje van TheWest, kreeg vervolgens allemaal dreig berichtjes. Dit gesprek ging nog lang door en kwamen nog wat gekke statements in. Vond het toen al gek want eerst werd ontkent dat er een samenwerking was, vervolgens kreeg ik van...
  8. Stab Damage?

    Goed te horen dat jullie in gesprek zijn, ben benieuwd!
  9. Stab Damage?

    CFs pakken terwijl hier afspraken over zijn lijkt me ook niet heel 'legaal' en nog wel minder illegaal dan hoe Damage ze heeft gepakt zelfs... Maar je hebt gelijk over de afspraken! Ik zou zeggen, ruil ze en maak hier duidelijke afspraken om vervolgens lekker zonder gezeik verder te spelen :D
  10. Stab Damage?

    Is dit niet een beetje eigen regeltjes verzinnen met wanneer je CFen wel acceptabel vindt en wanneer niet? Dus je mag via een kleine MB stam CFs pakken van de tegenstander, maar niet via 'neutrale' spelers waarvan ik me afvraag hoe neutraal ze zijn. Hoe neutraal is een 500k+ punten stam waar...
  11. Stab Damage?

    Sinds het moment dat OF en Damage tegen elkaar aan lagen is er al dit soort gezeik op het forum, wat los van dat het stiekem vermakelijk kan zijn, ook wel gewoon heel irritant is dat over alles geklaagd wordt. Maar toch even de twee grootste 'punten' so far in een goede tijdlijn (hoe ik ze mee...
  12. Stab Damage?

    Hmm okeee, nja dat is my bad dan. Alleen zijn dit wel redenen waarom ik eigenlijk steeds meer klaar ben met tribalwars lol. Ben er een paar jaar tussenuit geweest, maar CFs waren vroeger echt not done. Of je ze nu pakt via diplomatie of via het aanpakken van MBs, enige gerechtvaardigde manier...
  13. Stab Damage?

    Ik ben helaas gestopt met spelen op deze wereld, had het te druk met werk en school dus ben niet meer echt actief op de wereld. Wel werkte ik inderdaad eerst samen met Damage, maar spreek ze eigenlijk niet meer dus kan niet voor ze praten. Maar ik zat te kijken naar dorpsaktes van de CFs die...
  14. Stab Damage?

    Los van het feit dat dit soort topics erg vermakelijk zijn, even wat realiteit. Is het niet zo dat beide stammen (DAMAGE en OF) veel bondgenoten hebben, deals sluiten en mensen internen? Volgensmij hebben jullie ook CFs in het cluster van DAMAGE liggen, en die dorpen zijn niet overgenomen van...
  15. Wat een niveau....

    Lees dit nu pas, en hoef me verder niet in discussies te mengen. Maar vind het 'OMG kijk ze doen alleen maar aan internen valsspelers' een beetje een slecht argument als je eigen stamleider me al 2 weken loopt te vragen of hij me mag internen en ik op het account erbij kom ;) Los van het feit...
Bovenaan