Recente inhoud door dragon slasher

  1. dragon slasher

    Statement omtrent boosten op Tribal Wars.nl

    Bij deze soliciteer ik voor de booster positie. Extra gs nodig bij het starten op een wereld? Een ideaal dorpje om zonder weerstand over te nemen? Stel jezelf voor in een pm naar mij en wie weet word ik binnenkort wel jouw persoonlijke booster! Want geef nu toe, wat is er beter dan een dorp...
  2. dragon slasher

    Top/Flop spelers

    Dit had ik hier liever niet op het AF willen plaatsen, maar IG krijg ik in ieder geval geen resolutie hierop. In mijn ogen is onderstaande een stab van Freyr44 op mij. Ik ben in ieder geval van mening dat Freyr44 mij bescherming heeft beloofd en ik op dit moment nog steeds onder zijn bescherming...
  3. dragon slasher

    Tribal Wars TW-team Awards

    Ik heb het niet over macht in het heden/de toekomst, maar retroactieve macht in het verleden. Door de laatste beslissing van het tw team, komt het er nu op neer dat de verbannen spelers de macht hadden om de volledige verkiezing ongeldig te laten verklaren (of niet) door een ban op te lopen (of...
  4. dragon slasher

    Tribal Wars TW-team Awards

    Nja, beetje jammer vind ik dit. Ik ben er zeker van dat dit voor de verbannen speler(s) helemaal fantastisch is. Zo geef je ze wel heel veel macht voor hun ontoelaatbaar gedrag en ik zie dit toch als een zekere beloning naar hen toe. De oorspronkelijke oplossing vond ik gezien de omstandigheden...
  5. dragon slasher

    Praathoek #20

    Wow, wat een messcherpe analyse! Dat ik daar zelf niet opgekomen was! :eek:
  6. dragon slasher

    Praathoek #20

    Ik herinner me hem wel nog van toen ik vroeger het forum las. Hij is niets veranderd en het blijft leuk om hem zich te zien vastlopen in zijn eigen posts. :D
  7. dragon slasher

    Praathoek #20

    Geef antwoord op mijn post dan...
  8. dragon slasher

    Praathoek #20

    Dus je weet niet waarover je spreekt maar hebt er wel een mening over en gebruikt die om een stam zwart te maken? Classy zeg...
  9. dragon slasher

    Praathoek #20

    Maar zelf vind je het dus niet nodig geweest om support erover in te lichten? Want dan verschillen we toch serieus van mening over welk gedrag aanvaardbaar is op dit spel. Het is misschien jammer voor jou dat je je account kwijt bent, maar na bepaalde berichten gezien te hebben, lijkt het melden...
  10. dragon slasher

    Praathoek #20

    Tjah, waarom zouden mensen toch denken dat je de schuld in de schoenen van Class zit te schuiven? Post #1: Post #2: Post #3: Post #4: Post #5: Post #6: Post #7: Op z'n minst neem je het Class duidelijk kwalijk en impliceer je toch wel heel hard (Post #6) dat ze het beter met jou...
  11. dragon slasher

    Tribal Wars TW-team Awards

    Ongelofelijk... Blijkbaar vinden mensen het nodig om de community award van een persoon te verdedigen voor iemand die gedrag heeft vertoond dat tot permanente uitsluiting uit de community heeft geleid. En dan zijn er anderen die de logische opvolger uit de stemming, die zich wel netjes gedragen...
  12. dragon slasher

    Praathoek #20

    Ik volg het AF hier al een ruime tijd en speel niet in een van de grote stammen, dus ik denk dat ik mezelf wel voldoende als neutraal/objectief kan beschouwen. Ik zie hier meermaals het argument dat Class alle uitdaging/tegenstand uit de weg is gegaan. Class heeft, Blaze meegerekend, 7 leden en...
  13. dragon slasher

    Praathoek #20

    Ziehier mijn bijdrage. Zo bereik ik tenminste nog iets op deze wereld. :p
  14. dragon slasher

    Praathoek #20

    Hangt er gewoon vanaf op welke manier je het doet. Je kan gerust op een normale manier praten over ervaringen/prestaties. Anders word je zo wel heel snel narcist als je ergens goed in bent.
  15. dragon slasher

    Praathoek #20

    Ik zit hier al te zweten bij 34 graden, zijn ze nu bezig over 360 graden...
Bovenaan