Recente inhoud door draconis

  1. Voorsteltopic - Wereld 85

    Ziet er goed uit Geoffry, Wat ook interessant zou zijn is de verhouding Off tegen Deff aanpassen, zou 3 op 1 moeten zijn geeft de deff spelers wat meer ademruimte, vooral in de beginfase van het spel
  2. Voorsteltopic - Wereld 85

    Dat heb ik nochtans nooit gezien, Maar een limiet van max 50 leden instellen is toch ook een optie Dan vermijdt je sowieso deze massa stam is in ieder geval aantrekkelijker dan die ledenlimiet die we nu overal hebben, 7 a 10 leden daarmee kun je zelfs geen fatsoenlijke strategie mee...
  3. Voorsteltopic - Wereld 85

    Geef mij maar de instellingen van in het prille begin Ledenlimiet onbeperkt Os sturen naar wie je wilt Looptijd edelman onbeperkt Geen overwinningsvoorwaarden, of dominantie, gewoon blijven spelen Geen ingewikkeld gedoe allemaal Was veel leuker vroeger Klinkt misschien sentimenteel, maar.. Dit...
  4. De dorpentellers

    9999 dorpen in totaal 555 barbarendorpen
  5. De dorpentellers

    Village id Bonusdorp? ja/nee 7.500 ja 8.000 nee 8.500 ja 9.000 nee 9.500 ja 10.000 nee Village id Bonusdorp? ja/nee 7.600 nee 7.700 nee 7.800 ja 7.900 ja 8.100 nee 8.200 nee 8.300 ja 8.400 nee 8.600 nee 8.700 ja 8.800 ja 8.900 nee 9.100 nee 9.200 ja...
  6. De dorpentellers

    Ronde 8 (lang): 10.600 dorpen waarvan 210 barbaar
  7. De dorpentellers

    Ronde 4 5.550 dorpen in totaal waarvan 3.600 BB
  8. De dorpentellers

    Observatiemoment ronde 2 (korte ronde): Dorpen: 3050 / BB dorpen: 2650 Observatiemoment ronde 3 (middel ronde): Dorpen: 4050 / BB dorpen: 3350
  9. De dorpentellers

    Dit is een prachtig voorbeeld van diplomatie en sportiviteit om de reactie van et M M de mond te snoeren, respect man, mooi gedaan
  10. De dorpentellers

    Aantal spelers: 400 Aantal BB dorpen: 2.400 Totaal: 2.800 dorpen
  11. Feedbacktopic Barricade Gevecht

    wat is het nu precies ++ dan moet je dit zeker gebruiken om een tegenstander aan te vallen of is het -?
  12. Farm, Kingdom of W47

    Het maakt niet echt uit of we gaan winnen of niet Het voornaamste is, dat ik na zovele jaren eindelijk de stam gevonden heb waar je je echt thuis kunt voelen. Aan de meesten leden zit wel ergens een moertje los, net zoals bij mij, maar dat maakt het alleen maar mooier, :p En geloof me, na...
  13. Het rijk der Psychoten

    De meeste mannen zijn mss wel echte tirannen, vooral als ze de macht hebben. En vrouwen zouden mss wel betere regeerders zijn, vooral wat betreft oorlogen, Maar dit terzake, Waarom deze hetze? Het gaat tenslotte toch om een mooi verhaal te brengen, en niet om je eigen standpunten te...
  14. Het koninkrijk van Faith

    Mooi gedaan van ieder van jullie Ik speel dit spelletje nu al meer dan 8 jaar ononderbroken, ben reeds van alles tegengekomen, liefde, verdriet, tegenslag, geluk, vriendschap, verraad, enz... Maar zoiets gelijk dit is uniek moet ik zeggen. Hoed af voor de bedenkers, en vooral voor...
  15. Aanvallen met eigen account en VV

    Vakantie vervanger kan je als je een vv doet voor iemand anders, deze persoon laten meedoen aan het spel in wereld 7?
Bovenaan