Recente inhoud door DorpMafketels1

  1. Spotprenten

    Van waar haal jij dat mybae een recruit zou zijn of was ?
  2. Top/Flopstammen

    Dan zou jij dat toch moeten weten :)
  3. Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

    Ik hou me wel aan de regels van het spel.
  4. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Weet je eigenlijk wel wat er gebeurd is ? We waren met 5 mensen en 3 mensen waren ineens verdwenen. Dan heb je efja die terug kwam en namen we amnesty en sais er bij. Op dat moment groeide amnesty goed en deed aanvallend mee. Tot hij inc had dan had hij geen tijd meer en sais had ook geen tijd...
  5. Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

    gs verzenden naar een ander account is toch gewoon verboden als dat jouw eigen groei beperkt ?
  6. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Daar trek je het dan uit de context want alles er voor is er niet ;). Wat is dan gebeurd ? Sais kreeg inc was weg , amnesty kreeg inc geen tijd. Efja was bij inc nergens te bespeuren ... Die herpakte zich op einde wel netjes. Dat was op voorhand te voorspellen zag je ook aankomen vandaar dat...
  7. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Tegenwoordig is echt alles stabben he ? Nee onze stam bestond uit 2 actieve acc en 3 inactieve daarom zochten wij andere opties. Stam wisselen is toch niet stabben man man. Nee ciao heeft gans onze bg kapot gemaakt met daar het dragende lid te recruiten.
  8. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Ben uit de stam gegaan , netjes 3 dagen nap gegeven ! Wat een stab ;)
  9. Spotprenten

    Nooit geen uni meer in tw hopelijk. Anders had fix hem nooit gehad ;) Ik zelf heb welgeteld 1 dorp genomen van illy de rest is door andere gedaan ik was direct gestopt bij uni rusch.
  10. Spotprenten

    De persoon die die bot gebruikte speelde toch wel in fix. Proficiat met jullie ww die jullie anders nooit gepakt hadden en dat beseffen jullie zelf ook wel ;) Zo een grote mond uithangen met od die jullie lopen boosten hebben. Jullie hebben niks gedaan in de 1vs1 alleen maar uni uppen. Ja ik...
  11. Classic Awards

    Zit jij hier ook ?
  12. Inlog van Coruscant

    Ga je weer je dorpen naar 12 k uppen ? Of jens het acc dat niks bewezen heeft naar1 boosten ? Jij bent me een figuur seg! Ben benieuwd hoeveel keer jij in en uit de fix chat bent gegaan. Als je naam hoor krijg ik al kiekenvel
  13. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Dorpje of 50 ;) Zodat niet zen gans account naar tering ging.
  14. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Nee hoor :) Wat ik verwacht had ik een mooie compensatie voor wat fix allemaal van ons gestolen heeft in tijd van heerlijk en dat lag zwaar op de maag.
Bovenaan