Recente inhoud door Doppler Effect

  1. Nasty tactics

    Wat is daar nasty aan? Spiken was normaalste gang van zaken op de oude werelden.
  2. Hoe groei je zo snel?

    Valt nog wel mee, heb erger gezien...
  3. Farmen FarmGod

    Hier ook een Android, de andere die eerder erover postte had ook Android dus dan lijkt het op een Android issue als er nog een derde is die hetzelfde mee maakt met Android maar het blijkbaar niet op iOS plaats vindt.
  4. Farmen FarmGod

    Ben ik oprecht benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt. Is absoluut een fantastisch script maar ik loop ook tegen de seconde per aanval via mobiel. Na versturen van een farm, krijg je continu het laad cirkeltje te zien wat ervoor zorgt dat je niet sneller kan gaan. 600 farms is gewoon 10 min spammen.
  5. Praattopic

    Indien jullie een overstap maken en uit fatsoen ons een NAP aanbieden, dien je je daar aan te houden. Los gezien of je daar een specifiek akkoord van hebt gekregen. Na jullie verkondiging zijn jullie uit het besloten gedeelte van de discord verwijderd inderdaad, in het open gedeelte was plaats...
  6. Praattopic

    Iets met ex leden die NAP aanboden en vervolgens edels sturen binnen die periode. Het getroffen account Amazing Mummies zal zodra één van hun tijd heeft nog een post maken hierover.
  7. De meest trieste persoon van wereld 90.

    Voor nu laat ik het even aan de desbetreffende speler over om zijn verhaal te doen. Netjes is het niet gegaan in ieder geval.
  8. Praattopic

    Heeft Law. zijn eigen wetten? Nemen NAP's in ieder geval niet serieus.
  9. Dorpenvoorspeller

    Nummer 1 speler: 253 Nummer 1 stam : 912
  10. Praathoek

    Ja joh, beste meteen op delete. :smile::cool2:
  11. Praathoek

    Hahaha woest ben ik dan. :biggrin:
  12. Spotprenten

    Nee hoor is ook helemaal niet bedoeld als afbranden. maar als je beweert dat je bewijs hebt dan moet je het ook op tafel leggen. Mag ook altijd privé als je wilt.
  13. Spotprenten

    Als je A zegt moet je ook B zeggen of gewoon je mond erover houden.
  14. Spotprenten

    Is lastig te zeggen als we niet weten of het bv een echte fusie is of dat de andere speler daadwerkelijk stopt met TW. Boosten is in mijn mening met een voorbereid plan starten met meerdere accounts en die later samenvoegen tot 1 main account. De uitgeschakelde mogelijkheid om spelers uit te...
  15. Spotprenten

    Of je clear is nog niet full genoeg of ze hebben behoorlijk wat Def mogen opsparen. Anyway, morale is just like karma. Both a bitch. :biggrin: :p
Bovenaan