Recente inhoud door Doomness

  1. Topstammen/Flopstammen

    Ik speel solo, maar toch leuk geprobeert
  2. Oorlog VFsnip vs Subrosa en vazallen.

    Daar gaan we weer... Kun je echt geen gesprek voeren zonder mensen uit te maken voor downies/mongooltjes?
  3. Oorlog VFsnip vs Subrosa en vazallen.

    Wat bedoel je?
  4. Oorlog VFsnip vs Subrosa en vazallen.

    Je geeft daarmee een duidelijke voorkeur aan. Verder vling je de ene naar de andere ad homium onze kant op, zoals het hebben van extra chromosomen. Alsjeblief doe niet als of je geen voorkeur hebt, iedereen kan dat zien.
  5. Oorlog VFsnip vs Subrosa en vazallen.

    Letterlijk je eerste zin in je eerste bericht?
  6. Topstammen/Flopstammen

    Ik kan oprecht zeggen dat ik niemand van mijn huidige stam en de mensen die ik overgenomen heb kende voor ik op deze wereld ging spelen.
  7. Oorlog VFsnip vs Subrosa en vazallen.

    Nee, je bent alles behalve objectief. Je hebt een duidelijke kant gekozen in dit gevecht.
  8. Oorlog VFsnip vs Subrosa en vazallen.

    Niet te veel aandacht geven aan mensen zoals Calamus, die voelen zich in hun ego getrapt dat ze een keer niet bovenaan staan, omdat er een keer geen PP in het spel zit. Nu moeten ze op een andere manier aandacht zoeken op het AF door alles te sensationeren.
  9. Topstammen/Flopstammen

    Puur omdat jullie er niet tegen kunnen een keer niet bovenaan te staan, wil niet zeggen dat iedereen aan het boosten is. Er zijn meer dan genoeg spelers die dit spelletje prima kunnen spelen. Echter hebben ze op PP werelden hier nooit de kans voor gekregen door PP-spammers, zoals vele "elite"...
  10. Topstammen/Flopstammen

    Vooral niet de rest van de berichten laten zien. Mattias heeft aangegeven dat hij het nog in het midden laat. Er was dus niks concreet afgesproken.
Bovenaan