Recente inhoud door dj didi

  1. dj didi

    praathoek

    Dag heren en dames, Ik heb weer erg genoten van het spelen op wereld 81, helaas na een kleine 2 dagen weggespeeld maar dat is het spel soms ^^ Heb weer nieuwe spelers ontmoet en hoop snel weer een nieuwe wereld te starten ^^ Mvg, Didi
  2. dj didi

    De Mol W81

    Zijn er nu wel of geen wereldafspraken? want je zegt dat er geen wereldafspraak is al het in je voordeel is (lees: VV) en je geeft aan dat er wel wereldafspraken zijn als het in je nadeel is (lees: Spy) als er geen wereldafspraken in het algemeen zijn dan zijn beide toch geoorloofd? En nee wat...
  3. dj didi

    [Profiel] Didi zoekt nieuw plaatje

    PP overgemaakt, enorm bedankt!
  4. dj didi

    [Profiel] Didi zoekt nieuw plaatje

    Ja super vet! @ImHighSorry ik neem hem natuurlijk van je af!
  5. dj didi

    [Profiel] Didi zoekt nieuw plaatje

    Als je wil, heel graag! Ik geef de creatieve vrijheid ^^ Ben mn huidige plaatje zat haha
  6. dj didi

    [Profiel] The Peasants Revolt - 300 PP

    Nice! goed bedacht plaatje ^^
  7. dj didi

    Top/Flopspelers

    Zoals w81 :rolleyes2:
  8. dj didi

    [Profiel] Cortana.

    Ja snap ik, maar nu hij/zij hem al gebruikt heeft lijkt het mij een goed gebaar om alsnog te betalen. Desalniettemin heb ik het een keer andersom meegemaakt, dat ik het plaatje kreeg met markering er daarna voor betaald heb en geen contact meer kreeg met de ontwerper om de markering weg te...
  9. dj didi

    [Profiel] Cortana.

    Ja dit is heel sad :/ lijkt me logisch dat er gewoon even betaald gaat worden door de persoon. het kost niet de wereld ofzo.
  10. dj didi

    Top/Flopspelers

    Nu is het alleen de vraag is het een "naar eer en geweten heb ik er geen actieve herinnering aan" of een "ich habe es nicht gewusst" in beide gevallen is het natuurlijk allemaal wel heel toevallig. Verder is Trump ook rijk geworden over de ruggen van andere dus je zelfbeeld is goed ^^
  11. dj didi

    [Profiel] Didi zoekt nieuw plaatje

    Niemand? meer PP? tussen 200 en 300? Hoop dat iemand tijd heeft ^^
  12. dj didi

    [Profiel] Didi zoekt nieuw plaatje

    Hoiii, Mijn Didi plaatje is alweer wat ouder, dus ik ben opzoek naar iets nieuws. Profielplaatje: 1. De tekst: Het moet een profielplaatje voor het account Dj didi worden <3 2. Kleurencombinatie(s): Ik laat je hierin totaal vrij 3. Thema: Iets anders dan dat het nu is ^^ 4. Plaatje(s) om te...
  13. dj didi

    De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

    Ik denk dat er in deze wereld nog heel veel kan gebeuren ^^
  14. dj didi

    De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

    Niet populaire mening.. Ik denk niet dat Cult gaat winnen in de huidige samenstelling <3
  15. dj didi

    Top/flopstammen

    Haha heel goed!
Bovenaan