Recente inhoud door DivaLicious

  1. Het trieste gezelschap, Rain.

    Rain en -DR- zijn al langer BG van elkaar, zelfs voordat RA en BA bij elkaar nr1 stam werd. Daarom zie ik niet in dat er sprake is geweest van een CF aangezien die dorpen altijd in Rain en DR gebied hebben gelegen. Wanneer zijn die afspraken dan gemaakt? ik mis iets denk ik
  2. Het trieste gezelschap, Rain.

    omdat die speler begin dit jaar in onze stam zat... als je even naar zijn geschiedenis gaat kijken dan zou je dat weten ;) TWS was toen leiding in DR² en heeft een pm gestuurd naar de moderators van TW toen onze stamgenoot plots niet meer online kwam maar wel massaal werd aangevallen... Staat...
  3. Het trieste gezelschap, Rain.

    Vind ik ook... feit dat ze al zeggen dat ze geen afspraken moeten maken met DR zegt mij al genoeg en vind ik niet dat ze nu met de vinger moeten liggen wijzen omdat ik als stoppende speler dorpen aan mijn stamgenoten en bg-genoten geef. Lijkt me trouwens niet meer dan normaal dat ik mijn dorpen...
  4. Het trieste gezelschap, Rain.

    Dit is niet DR ;) onze tag is -DR- ...
  5. Het trieste gezelschap, Rain.

    Daar ben je dus fout... je zegt zelf in je eerste post dat noordter mij is gaan overnemen op 22 nov en dus ALLE dorpen die hij van toen heeft overgenomen tot nu, een cf zijn. mapje toont aan dat dit niet het geval is op 5 misschien, maar om eerlijk te zijn vind ik die geen cf. de 2 die ik...
  6. Het trieste gezelschap, Rain.

    kan ik evengoed tegen jou zeggen... alsof het mij wat boeit dat die dorpen nu een cf zijn... kan ik ook zo gaan doen hoor ;) klein kind!
  7. Het trieste gezelschap, Rain.

    die bovenste dorpen zijn als laatste overgenomen door Noordter, dus klopt al niet wat je zegt ;) bovenste dorpjes kreeg ik vorige week nog aanvallen op en zijn nog maar recent naar Noordter overgegaan. En stop met mekkeren van een slechte kaar want dat is helemaal niet waar, je wilt gewoon je...
  8. Het trieste gezelschap, Rain.

    het is toen doorgegeven aan RaBa dat wegens corona die bepaalde speler er niet was en hem daarom met rust te laten. TWS-KMK heeft toen het enige goede gedaan in zijn hele tw carrière en is ermee naar support gestapt waardoor de speler geblokkeerd werd gedurende 1 of 2 maanden en jullie hem dus...
  9. Het trieste gezelschap, Rain.

    die bovenste dorpen zijn nu van noordter ja, maar dat zijn net de dorpen die hij van mij heeft overgenomen. sorry maar op deze manier kan je altijd je gelijk halen. kaartje is van vlak voordat noordter het tweede deel van mijn centrum cluster ging overnemen... jullie spreken van een cf, ik zeg...
  10. Het trieste gezelschap, Rain.

    leer het kaartje te lezen, die dorpen lagen helemaal niet in jullie cluster, hebben ook nooit in jullie cluster gelegen behalve de laatste week ;) Noordter had dus alle recht om mijn dorpen te pakken... ik stop met dit spel, ik ga ze echt niet op barbaar laten gaan zodat jullie ermee kunnen...
  11. Het trieste gezelschap, Rain.

    Kan jij niet meer nadenken ofzo?? geel zijn mijn dorpen... voor een speler met ervaring kom je heel dom over.... ga je nu echt liggen zeggen dat Rain nog cf's heeft gepakt?? het is overduidelijk op die kaart dat alle gele dorpen door Noordter gepakt zijn en dat er helemaal niks schending was of...
  12. Het trieste gezelschap, Rain.

    prut in uw ogen ofzo?? ik ben geel op de kaart... alle gele dorpjes zijn MIJN dorpen ;)
  13. Het trieste gezelschap, Rain.

    Hier is een correct mapje van wat jullie beweren cf's door noordter overgenomen. paars is Aztec, blauw DR en lichtblauw is Noordter. De enigen die hier zielig zijn is RaBa met beschuldigingen op het adres van Rain, volledig onterecht! cirkeltjes mag je negeren, is niet van belang
  14. Het trieste gezelschap, Rain.

    ga eens lopen man!! mijn dorpen was NIKS CF's aan!!!
  15. Het trieste gezelschap, Rain.

    Hi, ik wil hier graag even zelf op reageren... 1. Ik geef mijn dorpen aan wie ik wil. Mijn dorpen waren absoluut GEEN cf's op het ogenblik dat ik besloot om mijn dorpen aan mijn stam en bg's af te staan omdat ik niet meer degelijk kon spelen wegens tijdgebrek. 2. Wie geeft jullie het recht om...
Bovenaan