Recente inhoud door Diplomatic Immunity

  1. Diplomatic Immunity

    Stab Damage?

    Dit slaat kant nog wal, dat heel de wereld zich tegen DAMAGE keert is een false aanname. Ik zie reacties van mensen die dit bestempelen als cf en het veroordelen en mensen die aangeven dat de beschuldigingen niet juist zijn. Het enige wat niet kan zijn de opgeblazen ego's van sommige posters hier.
  2. Diplomatic Immunity

    Stab Damage?

    Als het jou niet interreseert of er wel of geen stab is gepleegd zou je beter jou beklag kunnen doen in een nieuw topic en de hoeveelheid clutter die deze discussie met zich meebrengt daar tot zijn recht laten komen. Dit is is meer modder naar elkaar gooien wat het gesprek omtrend een mogelijk...
  3. Diplomatic Immunity

    Stab Damage?

    Niet mij woorden in de mond leggen aub. Ik geef aan dat feitelijk het een vragende zin is en dit anders gelezen kan worden 'woord technisch'. Dat wil niet zeggen dat wij een meningsverschil hebben. Feitelijk staat er gewoon niet dat Damage beschuldigd wordt van een stab, het opent de vraag of...
  4. Diplomatic Immunity

    Stab Damage?

    Men leest het altijd vanuit zijn eigen kaders, de zin is echter vragend opgesteld en niet stellend. Tegenwoordig zoekt men al gauw iets achter woorden en hoe deze geschreven zijn. Mij gaat het er meer om dat de moderators even aangeven wat het nut moet zijn via in-game meer mensen te betrekken...
  5. Diplomatic Immunity

    Stab Damage?

    Is ook neutraal, er staat nergens in het bericht dat het gedaan zou zijn. Alleen een vermelding om hier het gesprek over te openen. Niet te snel op het slurfje getrapt zijn gozer :)
  6. Diplomatic Immunity

    Stab Damage?

    Zojuist heb ik in-game de pm binnen gekregen van het tw team dat deze discussie gaande is op het forum, moderators willen jullie een publiekelijke stemming hierover of kunnen jullie zelf het oordeel vellen? Binnen de Nederlandse community wordt al langere tijd cf's niet gewaardeerd, dit geeft...
  7. Diplomatic Immunity

    Stab Damage?

    Voor en tegen argumenten lijken mij duidelijk, daarnaast geheel eens met @Conceived by Communism dat dit soort taalgebruik niet nodig is op het AF, verder graag voor de post starter: Graag even een appart topicje voor dit soort zaken, ik dacht 'leuk! Er worden weer nominaties binnen Golden...
  8. Diplomatic Immunity

    Praathoek

    Dat zou goed kunnen, gelukkig zou ik zelfs met een zatte kop nog kunnen zien wat daar gister gebeurde. Hopelijk gaat de stam reset voor dat account geen nare gevolgen hebben.
  9. Diplomatic Immunity

    Praathoek

    Moet je lezen wat ik schrijf, dan snap je het. Hij zit alweer terug bij het thuisfront ;)
  10. Diplomatic Immunity

    Praathoek

    @Blad met weerstand Uit FvD, zal het wachten zijn tot FvD alsnog die dorpen gaat internen en een nieuwe gedeeltelijke cf gaat leggen? Of zal Het blaadje richting Boe of OK waaien?
  11. Diplomatic Immunity

    Golden Awards

    Mooie lijstjes heren! Wat meer leven in de brouwerij op het forum. Vooral het lijstje van @The Fat Derpy Panda kon ik smakelijk om lachen :biggrin: En John @TasmanianDevil we like it salty, mis de crew op Tas wel! Mooie tijden!
  12. Diplomatic Immunity

    Top/flopstammen

    Poh ik zie dat het weer lekker gezellig is op het forum hier. Stammen die een ode brengen aan onze Max zijn TOP.
  13. Diplomatic Immunity

    W81 | Mid-game verwachtingen

    Niemand is gevraagd dorpen af te staan, jouw punt hierin dat ik enig bewijs hiervoor zou leveren ontgaat mij geheel en ik vind het dan ook erg makkelijk spreken vanuit jouw kant. Ik ben het eens dat deze kwestie dan ook maar beter neergelegd kan worden en gewoon het spel op een leuke manier...
  14. Diplomatic Immunity

    W81 | Mid-game verwachtingen

    Je maakt aannames zonder enige vorm van achteliggend bewijs, als je niet tegen feedback kan 'Junior' dan heb je daarin misschien nog het een en ander te leren. Ik heb mijn zegje gegeven over hoe wij hier binnen Exe naar kijken, ik kan daarin het korreltje zout in jouw opmerkingen nog geeneens...
  15. Diplomatic Immunity

    W81 | Mid-game verwachtingen

    @SenseJr Wil jij aub geen fake nieuws verspreiden? Als Co van account QSM en lid van Exe kan ik vanuit intern bevestigen dat er binnen Exe geen klachten zijn geweest over betrekkingen met Talent, daarintegen is zelfs toen bekend werd dat QSM ging fuseren met Greedy gekeken hoe overige leden...
Bovenaan