Recente inhoud door die-call

  1. die-call

    Het grote complimententopic

    Oude classics zijn actiever op het AF dan de huidige classic, wat top!
  2. die-call

    De Schandpaal

    Ah wist niet dat je geen OS van je vorige stammies hebt gekregen. Je verricht goed werk in ieder geval. ;)
  3. die-call

    De Schandpaal

    Dat is echt onzin, je stammies hebben allemaal vrij hoge verslagen tegenstanders als OS, je kunt dit niet allemaal solo hebben gedefft. ;)
  4. die-call

    De Schandpaal

    Stamhoppen om overal OS te kunnen krijgen is nodig om te deffen, lijkt me ook wat overdreven niet? :P
  5. die-call

    De Schandpaal

    Gaan ze samen op 1 account? Dat is nieuwe informatie voor mij :P
  6. die-call

    De Schandpaal

    Wakker maar een discussie aan ;)
  7. die-call

    De Schandpaal

    Dawn?
  8. die-call

    De Schandpaal

    Ook wel benieuwd ja :)
  9. die-call

    De Schandpaal

    Dat kan ik niet beloven helaas, misschien als we lief doen tegen elkaar? ;)
  10. die-call

    De Schandpaal

    MasterMarkB heeft nog geen woord tegen de rest van de stam gezegd, volgens de hoofdspelers van Eyjaf heeft hij pas een enkele keer gelogd, dus slaat het totaal nergens op om hem continue maar weer te noemen in je posts.
  11. die-call

    Het grote complimententopic

    PP-farm alleen. ;)
  12. die-call

    De Schandpaal

    We gaan gewoon een mooi front creeëren en strijden binnenkort tegen elkaar. Die interns kunnen me eigenlijk ook een worst wezen. Het is immers altijd zonde als stammies stoppen, of het niet meer kunnen volhouden. Persoonlijk begrijp ik de samenwerking met P. en NW-TM, zeker als core stam. Laten...
  13. die-call

    De Schandpaal

    Wij hebben helemaal niemand onderschat, juist daarom hebben we deze aanval opgezet met DEFQON. We hadden niks anders verwacht dan een hoop tegenstand en samenwerkingen tussen verschillende stammen. Interns kunnen jullie natuurlijk niks aan doen, maar vooralsnog sta je wel voornamelijk door de...
  14. die-call

    Het grote complimententopic

    Je dorpjes liggen nog steeds bij ons in het cluster, log je nog af en toe?
  15. die-call

    De Schandpaal

    Zit nog geen 200k aan intern bij ons in de stam, waar heb je het over?
Bovenaan