Recente inhoud door Diagnosed Imperialist

1. Diagnosed Imperialist

beoordeel de pc topic

wat zeg jij allemaal o_O
  2. Diagnosed Imperialist

beoordeel de pc topic

Ik dacht dat hij eerder minecraft en tw bedoelde maargoed ja dan ben je beter af met een 1070. Met 24gb ram ben je momenteel echt niet veel verschil tussen 8 en 24 zal je niet echt voelen tijdens dota hoor ;)
  3. Diagnosed Imperialist

beoordeel de pc topic

Elke opslagkaart heeft een verschillende overschrijfsnelheid etc etc.. Als je echt alleen maar kleine games en standaardprogramma's wilt runnen zou ik zelfs downgraden naar een gtx1060 en 24gb is veels te veel met 8 of 16 heb je al ruim genoeg.
  4. Diagnosed Imperialist

beoordeel de pc topic

Als eerste zou ik je aanraden om eens te kijken wat je build zou kosten als je op een site als azerty je computer zou bestellen. Zulke sites als de jouwe nemen een extra winst % op elk component en dat kan op het eindtotaal zwaar doorrekenen. Je hebt ook keuze uit veel meer producten want die...
  5. Diagnosed Imperialist

Praathoek classic #14

Het voordeel ligt men niet in de zogezegde hoop mensen. Het voordeel ligt ergens anders. Het is niet normaal dat je 66% van een account verliest op 24u tijd en dan kan je ook niet zeggen dat er "toch nog enigzins edels geblokt werden gisteren". Als je denkt dat, dat normaal is zet je beter je...
  6. Diagnosed Imperialist

Praathoek classic #14

Als een account niet meer te redden valt na 1 massa dan ligt dat niet aan 'het overmacht aan spelers' dat Pre. bezit. De fout ligt bij de spelers van het account en de stammen dat ze achter zich hebben (WAL en Selena), als een volledig account kan worden weggespeeld op 1 dag dan kan je ervan uit...
  7. Diagnosed Imperialist

TWTOTAL DOWN

Ik meld gewoon een probleem dat ik heb ondervonden, het is ook geen aanval naar Moonlight, dus ik zie het probleem niet.
  8. Diagnosed Imperialist

TWTOTAL DOWN

heb ik geprobeerd en ze hebben al 3 dagen niet geantwoord . Het ding is dan wel dat je speeds evengoed eruit kan gooien want zonder een 3de partij die deze info verzameld zoals twtotal is speeden nutteloos en het ligt trouwens aan jullie omdat jullie die nieuwe update hebben uitgevoerd, dat heel...
  9. Diagnosed Imperialist

TWTOTAL DOWN

Twtotal ligt al enkele dagen plat door de nieuwe lay-out van tribalwars fix het
  10. Diagnosed Imperialist

Speedronde #2814 - Deathmatch

Je kan niet eens snipen gap
  11. Diagnosed Imperialist

Totally Spies Revealed xx

' Ik wens hun ook proficiat ze hebben wellicht minder hulp gekregen dan ons maar dat jij nu net diegene bent die ineens groot begint te praten. Wij zijn ook geganged geweest en hebben niet elke speed met het voltallige team gespeeld, vooral die eerste speeds waar ik gewoon praktisch solo speelde.
  12. Diagnosed Imperialist

Totally Spies Revealed xx

Goed gespeeld maar al dat kontengelek moet niet.
  13. Diagnosed Imperialist

Speedronde #2811 - Team Speedkampioenschap 2016 (Ronde 8)

Ze doen het toch weer hoor.
  14. Diagnosed Imperialist

Hoeveel heb je gefarmd?

Hiervoor ga ik je naar het w50 forum doorverwijzen David, veel lees plezier :)