Recente inhoud door Dennisthies87

  1. Discussietopic - Nog een laatste keer

    Beste duckje, Als alles eerst bedankt voor alle jaren voor de inzet door jou en de tw community voor alle jaren tw plezier frustraties en gevechten het was een eer Maar zal w100 niet eerder toepasselijk einde zijn? Mischien zijn geschillen groot of niet maar om nu gelijk heel nieuw team op...
  2. Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

    Beste duckje, Ik. Wil hier even op reageren, omdat jullie op early game focusesen heel goed begrijpelijk maar maak de boost regels beter bekend want heel veel regels blijven vaag ook onder de oudere spelers op tribalwars die niet aan het AF doen, zelfs ik snap er de helft niet van ze sprekeb...
  3. Top/ flopspelers

    Bedankt mijn mond werd inderdaad gesnoerd in die toppic maar heb als nog nieuwe support gestuurd om het aan te vechten, En natuurlijk er moeten regels zijn ik ben natuurlijk niet overal negatief over er moeten regels zijn en grenzen maar hou ook rekening met de oudere spelers Zoals traidor...
  4. Frustratie en onrecht

    Beste tw community, Normaal zal ik amper tot nooit iets om het AF zetten maar ik word er door gedreven tot het onrecht van het support Ik zal vertellen wat er speelt Ik ben op account pipi langkous gaan spelen omdat ze nog 1 x hooger wil eindigen als normaal ze is al dik in de 60 jaar en wou...
  5. Hoe zit het nu met Thomas?

    Beste Als je zelf je deff om. 1 uur snachts terug getrok zonder enige reden of heads up krijg je natuurlijk een vreemd gevoel dat is nu 32 +uur geleden mijn aanvallen komen nu pas aan, waarom moet je iemand meer tijd geven als dit totaal niet had gehoeven op deze manier als je naar normaal...
  6. Hoe zit het nu met Thomas?

    Beste Vind het netjes dat je het gemeld hebt zoals was afgesproken top , maar verhaal ligt iets anders, normaal doe ik niet aan AF maar wil 1 sireuse reactie geven Dat thomas stabt is niet netjes, er is meerenmals gezegd als je niet eens bent met de edelijnen en plannen kom in je account chat...
  7. Mentor systeem beloning voor speler en leerling

    Haay maatjevmooi stuk geschreven, vind sowowieso dat het voor nieuwe spelers veel meer moet worden gedaan als mentor zijnde meer interactie, veel meer hoe het vroeger was Tribalwars toen ik begon draaide om tactiek en samen spel en stam zijnde Nu draait het om premium beurs events en hoeveel...
  8. Stabs, Recruits, en CFs van S L

    Zoals ik zeg zo wil ik geen tribalwars spelen of wereld winnen en zo zou er ook niet vanuit sl worden gehandeld en als dat wel zou gebeuren sta ik daar voor in dat er gepast oplossing word gezocht, want ik wil als stam in de top spelen als gerespecteerde stam die zijn winst behaald op kwaliteit...
  9. Stabs, Recruits, en CFs van S L

    Beste ik roep niet iets, Rickert van b3astmode heeft mij gebeld en situatie uitgelegd en dat er een week nap tussen oelewapper en general 'm vind ik ook lang genoeg, Maar dat er vanuit sl vies zou worden gehandeld ga ik niet toestaan zie mijn reactie op botten kraker, Ik sta dat niet toe...
  10. Stabs, Recruits, en CFs van S L

    Beste bottekraker, Klopt dat er pm wisseling is geweest door leroy maar dat er gestabt zou worden zou ik niet axepteren, Als HQQ een aanval met sl op oelewapper zou gedaan worden zou het altijd met Fairplay zijn netjes uit de stam gaan of zetten en netjes nap aanbieden en daarna pas...
  11. Stabs, Recruits, en CFs van S L

    Beste, ik zou dat nooit axepteren dat er zo vanuit sl zou worden gespeelt om via vv troepen te zien als dat wel word gedaan en ik kom er achter dan kom ik netjes bij die gene en handel ik dat netjes in Fairplay af en de boosdoener word dan aangepakt op gepaste wijze,. Klopt er zijn gesprekken...
  12. Stabs, Recruits, en CFs van S L

    Dennis hier, General 'm is ons gejoint dat is correct, Dat er een nap van 5 dagen is geboden is ook correct, want twee week in deze fase is gewoon nog niet van toepassing wereld is nog groot genoeg, Maar wat niet correct is dat ik vies spel axepteer, zoals veel spelers weten vanuit de...
  13. Praathoek

    Whaha sorry zal In gevolg aangeven als er edels lopen maar ze liepen al vanaf 3 uur 'smiddags:cool::p
  14. Spotprenten

  15. Spotprenten

    Kijk dat je af en toe print je maakt om te plagen hoor bij Tw maar als je privé praat over dingen en dan vol op AF gaat zeggen dat je co slecht is noem ik niet fair ook al maakt men sport printje dat hoor bij verliezen of winnen of blunders niet gerelateerd aan dit wat ik nu op noen, daarom ook...
Bovenaan