Recente inhoud door Deluxenite

  1. Vuil Spel/ Stab (?) Alimaatje

    Geachte lezers, Ik speel op het account De Kampioen. Een klein accountje in de RIM van Crows. Het zal waarschijnlijk niemand boeien maar Ik ben gisteren uit mijn vorige stam Pack. gegaan omdat ik vond dat de stam zonder inzicht wordt geleid en er nauwelijks iemand reageert op berichten die...
  2. 1 april 2022 - Feedbacktopic

    Iemand die weet tot hoelaat dit duurt?
  3. DE MOL( Vlaanderen)

    Wel erg nadrukkelijk in beeld door het voorval met Yens tijdens de laatste eliminatie. Mogelijk wel maar ik denk het niet. Dat ze het Leon niet kon vertalen uit het Spaans is me dan wel een raadsel.. Ze is in Brazilië geboren en spreekt Spaans... Zelfs zonder kennis van het Spaans was dat...
  4. DE MOL( Vlaanderen)

    Meestal is het afwisselend een man-vrouw. Gezien het vorig jaar een man was... Is nog maar een keer geweest dat het 2 keer op rij een vrouw was( Eline-Alina). Jens en Toon hebben gewoon hun eliminatie dom ingevuld imo. Ze hebben bij elke vraag elk een ander antwoord ingevuld.Maar het gemiddelde...
  5. DE MOL( Vlaanderen)

    Ik ken er niks van :p Het zal wel Uma zijn dan. Jammer wel dat de twee leukste kandidaten er al uit zijn.
  6. DE MOL( Vlaanderen)

    Toch wel al één opvallend ding: Jens wist zogezegd niet dat die meeging doen aan de Mol maar wordt drie weken ervoor wel geïnterviewd... Zo een productiefout zullen ze toch niet over het hoofd hebben gezien zeker ? Toon in de eerste proef ook weer 2 van de 3 gerechten laten mislukken.. Dat...
  7. DE MOL( Vlaanderen)

    Ik weet nog niet helemaal waar Jens te plaatsen.... Vreemd gegeven gewoon dat de mol met 11 wordt gespeeld ipv met 10 Zijn er dan dit seizoen dan bv. ook 4 finalisten in plaats van 3? Want als er iedere week één afvalt, komt je in mei op 4 uit in de finale... Ik verwacht nog ergens wel een...
  8. DE MOL( Vlaanderen)

    Nu al de meest verdachte persoon als je de polls ziet. Gaat hem dus niet zijn wss. :p Ik neig naar Toon. Nele mag er van mij wel uit. Op basis van de 1ste aflevering echt geen tof mens.
  9. DE MOL( Vlaanderen)

    Zou dan wel een slechte mol zijn tot nog toe. 0 invloed gehad op de openingsopdracht, Vrij weinig bij de ballonnenopdracht( oke zijn bedrag wordt wel geraden maar dan nog). En waarom pakt die de vrijstelling dan niet( want hij had er als eerste de kans toe) en daarmee de kans om 3000 eur uit de...
  10. DE MOL( Vlaanderen)

    Eerste aflevering zonet afgelopen. Ook te zien in NL. Miss best niet verder lezen als je het nog niet gezien hebt. Meteen met een verassing! Kandidaat Jens, die vorig seizoen als eerste afviel, mag dit jaar terug meedoen. Daardoor zijn er 11 spelers en geen 10. Mijn notities voorlopig: - Nele...
  11. Startstrategie

    Nice try ;) 10 speer en zwaard is max 400 buit. Dus dit is obviously gefotoshopped vanuit een andere wereld.
  12. Startstrategie

    Met 5 dagen beginnersbescherming lijkt me dan een opsplitsing eerste drie dagen GS'en- daarna Smid tot 12 en kata's een degelijke optie? Moet je wel zorgen dat je meer kata's hebt dan je buur :p
  13. Startstrategie

    Met de rooftochten en het farmen die uitgeschakeld zijn. Wat is julie startstrategie? Een Stal-rush zoals normaal lijkt me niet aangewezen. Focus op mijntjes?
  14. top/flop spelers

    Jij bent dan ook niettedoen :biggrin: :p
  15. top/flop spelers

    4-5 van je dorpen zijn al off. Ik zal hier niet zetten de welke ;) Ik had de gok genomen. Op dat moment had ik in die situatie toch niets te verliezen. Neuh. Probeer maar eens te cc-snipen via tel als je in de les zit. Was blij dat ik al kon cc-snipen.
Bovenaan