Recente inhoud door Deceptive Minds

  1. Deceptive Minds

    Top/Flop spelers

    Nummer 1 ODD zonder een dorp te verliezen. Als GameBreak dan flop is, hoe slecht waren die aanvallers dan wel niet? Overigens heeft jobberjojo ook zijn legioen aan hulpjes nodig om aan te kunnen vallen. Beetje hypocriet nietwaar?
  2. Deceptive Minds

    Speedronde #4496 - Vrije instellingen

    @ropiloot11 Op de voorpagina van TW staat dat de speler met de meeste punten wint, maar in je post staat dat het gaat om de beste stam. Welke is het?
  3. Deceptive Minds

    Instellingen classic 21

    Rennen? Ik had graag nog door gespeeld, maar ben gestopt vanwege zeer onbehoorlijk gedrag binnen Toptic. Wat er een paar dagen geleden gebeurde kan wat mij betreft echt niet door de beugel.
  4. Deceptive Minds

    Top/Flop spelers

    Ik ben trots op je dat je wat dorpen weet te pakken van een stel runners.
  5. Deceptive Minds

    Top/Flop spelers

    Vonden jullie het zo'n goede tactiek dat jullie het zelf ook even moesten proberen? Niet zo'n mooie als die clear op OnlyFair natuurlijk, maar toch.
  6. Deceptive Minds

    Praathoek CL21

    Ah, dat helpt inderdaad. Bedankt!
  7. Deceptive Minds

    Praathoek CL21

    Afgezien van het nieuwe uiterlijk van het AF, vind ik het vooral erg vervelend dat ik vanaf het overzicht met topics niet direct naar de laatste pagina kan. Ik moet nu op mijn telefoon eerst het laatste paginanummer van elk topic intypen dat ik wil bekijken. Het zou erg fijn zijn als dingen die...
  8. Deceptive Minds

    Einde Wereld Awards

    Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Sebastian de Belalcazar is wat mij betreft het beste team van W50. Zowel Jasey als Andries hebben allebei veel inzet getoond op deze wereld en hebben allebei een groot aandeel gehad in het verloop van W50. Ze hebben niet alleen hun eigen account prima...
  9. Deceptive Minds

    A passage through Victory Avenue

    Current balance In totaal De laatste maand De laatste 48 uur
Bovenaan