Recente inhoud door Dabbeljoe

  1. praathoek

    De sfeer tussen dream en tales was er ook niet echt naar om dit soort “grappen” uit te halen. Gewoon echt een lomp misplaatst bericht. Waarom zou je iemand een sukkel noemen die dit report lol.
  2. praathoek

    Goffedomme mark je weet wel echt een gevoelig snaartje te raken bij me
  3. praathoek

    “Een intern van 4 miljoen punten geeft mid-game geen competitief voordeel” aldus een zekere eend die keihard met zn kop tegen de muur gelopen is
  4. Golden Awards

    beste stekker: kebbie
  5. Golden Awards

    Beste ontbijt: corussant met boter
  6. De start

    Ik ben eergister al geedeld snap er niks van had net mn hout op 22 maar mn buurman had al een uitgebouwd dorp fet oneerluk wat een stom spel!
  7. Golden Awards

    Beste dotsjer: coruscant
  8. Wereld 86 - Feedbacktopic

    En hoe variabel is deze nachtbonus? Kan je hem bijvoorbeeld elke dag aanpassen of staat je keuze locked voor een bepaald aantal dagen/de gehele duur van de wereld? En is de nachtbonus zichtbaar voor vijanden of moeten die zelf maar gaan uitvogelen voor elke speler wanneer de nachtbonus begint...
  9. Boosting????

    iemand die grolsch drinkt moet sowieso al gebanned worden
  10. Spotprenten

    Ik zeg ook niet dat er geen sprake is van een overmacht, maar jij deed alsof het slagen van de massa door de overmacht kwam, maar kwam dus doordat je geen tijd had om te deffen :p En sure, op lange termijn is het niet vol te houden voor jullie, maar vond wel jammer had wel iets meer weerstand...
  11. Spotprenten

    je hebt letterlijk geen enkele edel geprobeerd te snipen in plaats daarvan alleen maar stacks neergezet om 3 clears te blocken terwijl er op elk dorp 5 clears liepen Tsja, heeft niks met overmacht te maken dan
  12. Spotprenten

    Wij wensen TNO een fijn Pasen! #SnapchatQuality Haha jezus wat een ongelofelijk groot ding wordt dit na uploaden, mijn excuses voor jullie ogen, maar het is nu tijd om mn familie keihard te dodgen in een alcohol waas
  13. Stab van Frederik-Barbarossa

    Kunnen jullie deze fitti niet gewoon op msn uitvechten
  14. Golden Awards

    Ik maak 22 mei een lijstje Mvg
  15. Golden Awards

    Weer gelogen!!
Bovenaan