Recente inhoud door .Da Vinci

  1. Voorsteltopic - Wereld 85

    Ik vind 6% bevolking per fake wel aan de hoge kant, zeker als dit een torenwereld wordt. Ben ook geen fan van kerken :( 6 leden per stam lijkt me wel tof.
  2. Spotprenten

    Ian is nub maar wel ons nubje❤️
  3. Spotprenten

    HEER BOBKE TOP
  4. Top/Flopspelers

    3?
  5. Stelling van de dag

    Dragondancer kan ik me goed herinneren. En daarna op. Vic net zo maar houdt niet weg dat je prima kan deffen, beter dan ik sws
  6. Stelling van de dag

    Alleen toen jullie voor de eerste keer winst boekten van alea en dat meteen op af gooiden. Dat hebben wij ook niet gedaan bij de eerste 3 accs die we van hun hebben gebroken. Ik wil ook zeker niet arrogant overkomen en ik zeg ook dat iedereen zijn eigen speelstijl heeft en dat maakt tw ook leuk imo
  7. Stelling van de dag

    Net als hoe die dd aan het deffen was? Of zoals die nu aan het deffen is tegen night train? Nja hij is wel pro hoor moet niet zo groot praten hier
  8. Stelling van de dag

    Ik zie fier een beetje zoals het beginnende bellum van 63. Grote accounts met veel praatjes die toch ineens veel dorpen verliezen als ze incs krijgen van een enigszins sterke stammen (zie Leone en acta).
  9. Stelling van de dag

    Elke stam heeft toch mbs? Die hun moraalheer helpen voor mij is dat 1 team. En horen die net zo. Goed bij hiho als de leden van hiho.
  10. Stelling van de dag

    Ik denk dat iedereen zijn eigen stijl. Heeft om te spelen en de een heeft graag wel mbs en de ander liever niet. Wij hebben daar ook passende straffen voor gehad (ban nbng en vinci). Gh zit er echt al lang bij dus snap niet dat je dat samenwerken noemt eigenlijk? Wat betreft de situatie met...
  11. Stelling van de dag

    Ja dat kan je ook doen, ik denk maar dat wij van hiho ons dan vereerd mogen voelen, want als dat gebeurt laten taow/alea en fier zien zelf niet te beschikken over de kwaliteit om zelf een wereld te winnen. Mocht dat gebeuren en er is een eindstrijd dan denkik dat je wle kunt stellen dat geen van...
  12. Stelling van de dag

    Ik denk niet dat het perse oneerlijk is. Het is en blijft een strategiespel. Als je graag een r2w achtig iets wil doen kan je dat doen dat is natuurlijk aan jullie en daar kan hiho verder niks anders aan doen dan deze mogelijk coalitie te verslaan, wat wel zeer moeilijk zal worden neem ik aan...
  13. Golden Awards (special addition)

    Een lijstje waar Fanta niet genoemd wordt als beste speler in het lijstje van rubscrub is die toch echt vernoemd xd. Niet dat mij je lijstje wat interesseert maar je moet nu wel je belofte nakomen
  14. Spotprentjes

    ben je nu aan het grappen om te verbergen hoe goed jullie het op het moment doen?
  15. Spotprentjes

    zelfspot is een schone zaak
Bovenaan