Recente inhoud door CrackSparrow

  1. CrackSparrow

    W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Hoeveel accounts die gelinkt zijn aan Ka-Boom zijn er ondertussen al aangesproken om 'MB' of intern te worden? Dorpen gaan internen van een vijandelijke speler, middenin een vijandelijke stam die zoveel kleiner is, maar jezelf een bewezen stam voelen. Hoeveel moeite kan je hebben met een 'bende...
  2. CrackSparrow

    Top/Flop spelers

    Bedenkelijk is een beter woord. Ik kwam net van het ander topic waar het over de cf ging, dus het woord vuil zat nog fris in mijn gedachten ;) Ik ga geen essay typen, speel hier maar heel casual dus het is me de moeite niet waard. Als je het w69 AF afschuimt zijn er punten genoeg om One in een...
  3. CrackSparrow

    Top/Flop spelers

    Niet rond de pot draaien, het is een vuile actie van One uit. En die zijn zich precies serieus aan het opstapelen..
  4. CrackSparrow

    Top & Flop spelers

    Kwestie van de casual AF lezer te laten weten wat een lage vertoning er wordt neergezet.
  5. CrackSparrow

    Top & Flop spelers

    Jullie zullen dit, jullie zullen dat,.. Neen, het is duidelijk wat Fight doet, een gezellige bende behouden om hopelijk nog iets van plezier te beleven eens we begin te strijden met KaKaKa. Denk je nu echt dat we iedereen gaan rekruteren om een kleine kans te hebben om te winnen? Dat is jullie...
  6. CrackSparrow

    Top & Flop spelers

    Je snapt het nu echt eens niet hé.. Niet iedereen gaat laag spelen om koste wat het kost zijn eigen positie te verbeteren. Maar ik snap dat vasthouden aan principes je petje te boven gaat ;) Beeld je in dat je exact dezelfde acties gaat ondernemen als de stam die je zo verafschuwde, en net...
  7. CrackSparrow

    Top & Flop spelers

    Actie reactie, was het niet? Denk dat Babe ook wel weer zal geïnternd hebben ofzo... :D
  8. CrackSparrow

    Top & Flop spelers

    Waarom dat wel, maar niet de vv weigeren? Jullie hebben alles in handen om de wereld nog iets van animo te geven, want de winst staat voor 99% zeker toch al vast. Stop eens met de vinger naar de Babe te wijzen, denk dat het al lang vaststaat wat een flop dat was. Hou je wat meer met de eigen...
  9. CrackSparrow

    Top & Flop spelers

    Als je moet blijven terugverwijzen naar die paar tegenstanders (die, naar wat ik lees, niet eens deftig gedefd hebben) om al je acties goed te praten.. Dit is alweer een actie die compleet onnodig is, en nog maar eens goed gepraat wordt want.. Een beetje veel blabla hoor. Het is een paupere...
  10. CrackSparrow

    Top & Flop spelers

    Uiteraard, en dat is je volstrekte recht. Het toont gewoon alweer aan mensen die de wereld niet spelen, maar toch het forum bezoeken, dat al die grootspraak van KaKaKa vooral bij spreken blijft. Paupere wereld dit.
  11. CrackSparrow

    Top & Flop spelers

    Lmao gaat dat eens gedaan zijn met die flauwe excuses van KaKaKa. Hoe makkelijker je het krijgt, hoe liever je het hebt. Dat is in principe niet fout, maar kom er dan ook voor uit. Nog een vv'tje bij, amai..
  12. CrackSparrow

    Top & Flop stammen

    'ik geniet van de zon' - elke runner elke wereld
  13. CrackSparrow

    Golden awards

    Tof lijstje, dank voor de vernoeming!
  14. CrackSparrow

    Top & Flop stammen

    Hindsight is 20/20, misschien dat ik het inderdaad te vanzelfsprekend vindt dat Babe gevallen is :oops: Mijn mening verandert echter niet, in jullie stam zijn er ook spelers die de absolute noodzaak van de recruits niet inzagen toen het gebeurde. Ik kan helaas weinig doen, en ik ga geen vijand...
  15. CrackSparrow

    Top & Flop stammen

    Ik weet genoeg om in te zien dat ze overbodig waren. Je praat groot, je maakt weinig waar. Als puntje bij paaltje kwam, was er duidelijk weinig vertrouwen in het eigen kunnen om een hoopje samen gerekruteerde spelertjes weg te spelen. Je logica trekt op de zak btw. Als mij iets makkelijker...
Bovenaan