Recente inhoud door Cowboy Niels

  1. [Inschrijftopic] Wvw #363

    1 miketijger 2 anthraxxol 3 jan1996 4 CL 5 Ownage 6. bombino 7. Speeder. 8. Tigor 9. Victorious 10. Rinske 11. niels
  2. [Speeltopic] WvW #362

    wijze burger had wel handig geweest dit potje
  3. [Speeltopic] WvW #362

    Ci en dash had k wel verwacht maar antrax an candiu niet echt. Goed gespeeld slecht
  4. [Speeltopic] WvW #362

    Ben vos maar gaan mensen niet geloven zag ik vorig potje
  5. [Speeltopic] WvW #362

    En veel stemmen op mij lees ik Tussen x en y kies ik liever x Lekkere argumenten tegen mij ook wel xd
  6. [Speeltopic] WvW #362

    Moet je teruglezen of nieuwe bril halen want heb ik wel gedaan. Zie jou anders ook weinig reageren defensief
  7. [Speeltopic] WvW #362

    Wel sneu dat letterlijk elk potje om elke post die ik schrijf ik 3x verdacht wordt en in het potje dat k slechtje was ik geen enkele keer verdacht werd. Moet misschien maar volgende keer op mn wolfs spelen?
  8. [Speeltopic] WvW #362

    Kunnen we wel simeco dash of bappos doen? Anders lig ik er zo uit..
  9. [Speeltopic] WvW #362

    Mijn stem was idd volgstem moet wat om eigen hachje te redden toch en legende idk Denk dat dash wel wolf kan wezen iig Ownage ook
  10. [Speeltopic] WvW #362

    Gisteren gebeurt er reddingsactie door wolven op mij ik vraag me af wie er nu gek geworden is hoor. @Calamus Incendium
  11. [Speeltopic] WvW #362

    En dan verandert iemand last minute zijn stem en ben je klaar. Zou kunnen maar denk dat er op dit moment zeker betere lynchopties dan ik. Dash
  12. [Speeltopic] WvW #362

    Geen enkel persoon gaat natuurlijk haha mooi hier zeggen omdat er goedjes uitgaan of je nu goedje of slechtje bent vreemde redenatie.
  13. [Speeltopic] WvW #362

    Oh echt totaal niet bij nagedacht. Bappos en dash. Niet handig inderdaad. Jullie zijn er wel als de kippen bij anders om mij daarom verdacht te maken. Maar duidelijk is er wel reddingsactie op mij geprobeerd want het was 4 4 wat in mijn ogen mij voorlopig goedje maakt. Btw had gister niet...
  14. [Speeltopic] WvW #362

    heb nog even teruggelezen. ownage valt me daarbij wel op. komt victo helpen met stem op mij om hem te redden? stemt ook simeco die momenteel sterk wordt verdacht.
  15. [Speeltopic] WvW #362

    zou sluwe nu op zijn gebroeder jan hebben gestemd voor bw zodat er sws goedje bw is of niet?
Bovenaan