Recente inhoud door CostaRica

1. CostaRica

Spotprenten

Is dat de manier om niet zo snel richting de end game te komen zoals iedereen wil :rolleyes2:
  2. CostaRica

De Beurs

Als het goed is gaat de FED dat tegenwerken dacht ik. https://www.beursgorilla.nl/beursnieuws/649509/Fed-blijft-zeer-verruimend-Powell.aspx
  3. CostaRica

De Beurs

Stilzitten als je geschoren wordt ;)
  4. CostaRica

Top/Flopspelers

It's Da Mien
  5. CostaRica

De Beurs

Hoeveel % is dat ongeveer? Ik ben er iets meer dan 2% op achteruit gegaan qua koers en 0,5% op valuta.
  6. CostaRica

Top/Flopspelers

Ah oke, in dat geval neem ik alles terug en heeft Tim niet als een malle mee zitten snipen. @Slave To The Rhythm had je maar wat meer gesniped kerel :(
  7. CostaRica

Top/Flopspelers

Tsja dit is gewoon niet waar. Tim zat als een malle mee te snipen en deff te sturen naar Cabbage. Benieuwd of je dit kunt weerleggen met een beetje onderbouwing, of blijft het bij "woorden van een imago speler"?
  8. CostaRica

Top/Flopspelers

Ik vond deze ook wel erg goed hoor @Calamus Incendium
  9. CostaRica

Top/Flopspelers

:redface: :redface: :redface: :redface:
  10. CostaRica

Shakedown8 en zijn werkwijze

Mensen die staand willen plassen hebben last van compensatie drang. Waarom zou je blijven staan als je ook rustig kunt gaan zitten? :confused2:
  11. CostaRica

Shakedown8 en zijn werkwijze

Maakt toch niks uit? Is niet dat opeens 14 man de wereld gaat winnen. Mocht het zo zijn dan zal er diplomatiek nog wat moeten gebeuren willen ze met 14 accounts de end-game in :)
  12. CostaRica

Feedback nieuwe scriptregels

Hier is nog geen mens slechter van geworden.
  13. CostaRica

Nee ik vind het ook een probleem. @Young Grafito ook heb ik gehoord!?
  14. CostaRica

Hartstikke goed dat er regels en duidelijkheid komt, zal ongetwijfeld veel inspanning en discussie hebben gekost. Tevens een mooi moment om een punt erachter te zetten. Laten we hopen dat vanaf 1 april ook weer de lockdown wat versoepeld is, dan was TW een mooie corona-opvuller :D
  15. CostaRica

De Beurs

Weer op pre-corona niveau. Iedereen is welk klaar met de lockdown en klaar om weer lekker het vliegtuig in te stappen om lekker olie te gaan verbranden :tongue: