De nieuwste activiteit van CostaRica

• CostaRica
    CostaRica reageerde op topic Spotprenten.
    Is dat de manier om niet zo snel richting de end game te komen zoals iedereen wil :rolleyes2:
  • CostaRica
    CostaRica reageerde op topic De Beurs.
    Als het goed is gaat de FED dat tegenwerken dacht ik. https://www.beursgorilla.nl/beursnieuws/649509/Fed-blijft-zeer-verruimend-Powell.aspx
  • CostaRica
    Stilzitten als je geschoren wordt ;)
  • CostaRica
    CostaRica reageerde op topic Top/Flopspelers.
    It's Da Mien
  • CostaRica
    Hoeveel % is dat ongeveer? Ik ben er iets meer dan 2% op achteruit gegaan qua koers en 0,5% op valuta.
  • CostaRica
    Ah oke, in dat geval neem ik alles terug en heeft Tim niet als een malle mee zitten snipen. @Slave To The Rhythm had je maar wat meer...
  • CostaRica
    Tsja dit is gewoon niet waar. Tim zat als een malle mee te snipen en deff te sturen naar Cabbage. Benieuwd of je dit kunt weerleggen met...
  • CostaRica
    Ik vond deze ook wel erg goed hoor @Calamus Incendium
  • CostaRica
    :redface: :redface: :redface: :redface:
  • CostaRica
    Mensen die staand willen plassen hebben last van compensatie drang. Waarom zou je blijven staan als je ook rustig kunt gaan zitten...
  • CostaRica
    Maakt toch niks uit? Is niet dat opeens 14 man de wereld gaat winnen. Mocht het zo zijn dan zal er diplomatiek nog wat moeten gebeuren...
  • CostaRica
    CostaRica reageerde op het bericht van DragonShield3 in het topic Feedback nieuwe scriptregels met Leuk Leuk.
    Klopt zeker, alleen spelen we het allemaal wel graag. Ik hou van dit spel, ben er mee opgegroeid en zou het graag nog wel willen...
  • CostaRica
    Hier is nog geen mens slechter van geworden.
  • CostaRica
    Nee ik vind het ook een probleem. @Young Grafito ook heb ik gehoord!?
  • CostaRica
    Hartstikke goed dat er regels en duidelijkheid komt, zal ongetwijfeld veel inspanning en discussie hebben gekost. Tevens een mooi moment...