De nieuwste activiteit van Coruscant

• Coruscant reageerde op topic Problemen in F!x.?!?.
    Weet je, soort als jou zijn elke wereld aanwezig en verneuken de meeste werelden met hun onzin. Elke wereld weer denken jullie dat...
    Eerste moet er een screen komen waaruit gaat blijken dat de beschuldiging enig stand heeft. Om die beschuldiging te ontkrachten, gaan er...
    Je blijft bezig en dit is leuk om AF levendig te houden, maar voor de rest enkel onzin. Toen jij in de stam zat, begon je al gelijk...
    Volgens mij taggen jullie mij in een topic waar ik vrijwel geen van nut inzie om erop te reageren. Daarnaast is het niet Methode die zit...
    Deels heb je gelijk dat 1 week onvoldoende is om volledig op te bouwen en dat 2 weken meer toepasselijk zou zijn. Alleen betreft hier...
    Een week Nap voor de tegenstander, die gevallen is, geven is toch netjes. Als we zien hoe W74 gespeeld wordt in zijn algemeen. Hierbij...
    Turtteltje toch, Jullie hebben in W71 - W72 - W73 zitten te smeken om spelers erbij te krijgen om zo sterker tegen Methode te staan...
    Ik heb er niks tegen dat Fix nu extra leden erbij wilt halen om een kans te maken. Dat is hun keus dus, maar ze moeten niet met hun...
    Je mag erover typen hoor. Ben er namelijk helemaal benieuwd naar, moet je wel even een andere topic voor aanmaken :)
    Ze zijn inderdaad experts geworden in het huppen en internen :). Laatst had ik wel een PM gekregen van de leider van Fix. Staat zoiets...
    Ze zijn in ieder geval het stamhuppen gewend. Dit doen ze onder de motto fair spel dan ook nog ;). Maar feit draait er enkel om, dat...
    Het is best lachwekkend als Fix de 4 accounts gaat rekruteren waar ze nu ook mee hebben aangevallen tegen NAW :)
  • Coruscant reageerde op het bericht van Levitating Rhino in het topic Golden Awards met Leuk Leuk.
    Beste speler: het team van @Arithmetic Beste stam: Planet. Beetje promo af en toe moet kunnen he ;) maar ik denk dat er nog wel enkele...
  • Coruscant reageerde op topic Golden Awards.
    @smakelbadel Bedankt voor de nominatie.
  • Coruscant reageerde op het bericht van smakelbadel in het topic Golden Awards met Leuk Leuk.
    Beste speler: You can love or hate him maar afgaande op wat ik persoonlijk al heb gezien Coruscant, tactisch verdomd sterk Beste stam...