Recente inhoud door Confusion

  1. Kaart TribeLines

    Idem hier merk ik net
  2. Cult's GOT Talent

    I BET HER MOMMA NEVER TOLD HER WHY
  3. Cult's GOT Talent

    SHE'S BEEN LIVING IN HER UPTOWN WORLD
  4. Spotprenten

    Daniel, aangezien ik nog steeds actief ben op W81 en dat idee van mijn dorpen laten over te nemen door Cara allang meespeelde mag jij dit gerust sarcastisch zien als een soort van tactiek. Ik zie dit gewoon als afleiding :P Het enige dat er jammer was dat jullie met de helft van de wereld op...
  5. Spotprenten

    Ik ben toch benieuwd hoeveel def er nu nog overblijft.. Want zoveel opvangen ipv te dodgen en je def te gebruiken voor te snipen.. Ging lekker :)
  6. De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

    Amen too that!
  7. De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

    Wauw, het heeft lang geduurd.. Ze zijn hem al aan het internen :D Het lichaam is nog niet koud, of de lijkenpikkers zijn al daar :D hahaha
  8. Spotprenten

    :D:D:D
  9. Top/flopstammen

    Heel veel actie ja, AAO die zijn verlies terug bij internd ;D
  10. Top/flopstammen

    Jij hebt niets gepakt kerel, ik kon dat makkelijk deffen, maar jij weet niets van wat de plannen waren/ zijn. Hoeveel clears en edels kwamen er? 13 edels voor 1 dorp.. Ik zou echt maar stil zijn dat je niet verder uitgelachen wordt na dat falen van je.. Timing dikke 0, heb het je op die moment...
  11. Top/flopstammen

    Volgestacked? Op wat heb je het man, Zit jij op het Arith account mss? Dan snap ik je misnoegd zijn :D Zou ik ook zijn als ik zo zou falen tegen een kleine speler zoals mezelf ;) Ik heb maar 1 dorp gedeffed aangezien daar edels uitliepen, de rest werd gecapped en gerecapped door mijn...
  12. Top/flopstammen

    Ik weet niet wie jij bent, maar tot hiertoe ben ik nog geen dorp kwijt geraakt aan kids die niet kunnen timen.. Tot hiertoe heb ik enkel wat grotere spelers in game belachelijk gemaakt door hun slimmer af te zijn.. Voor mij is en blijft dit een spel, voor vele onder jullie is dit jullie leven :p...
  13. Top/flopstammen

    Ik begrijp best dat hier veel keyboard warriors zijn, maar djees... Mijn stiefzoon van 8 is vriendelijker dan enkele hier op het AF... En hij is een ramp... De mods zouden hier wel eens meer op mogen zeggen en/of deze mensen hierop aanspreken en hun posts deleten.. Heren, dit is een spel, maar...
  14. Vraag voor Excel sheet of tool om aanvalstijden te bepalen

    Vroeger gebruikte we dat veel die excel, maar het werd op den duur zo verslavend dat het zonder co's niet meer doenbaar was. De keren dat ik snachts mijn wekker had staan om aanvallen te versturen volgens de sheet... jongens toch.. hahaha :)
  15. Vraag voor Excel sheet of tool om aanvalstijden te bepalen

    Heren, ik ben een oud speler van in wereld 2 tot 6 als ik me niet vergis, en had in die tijd een gewone excel sheet om mijn aanvalstijden te bepalen. Voor alle duidelijkheid, dit was geen script of iets dergelijk. Daar ik die toen van mijn toenmalige teamgenoten ontvangen had, vroeg ik mij af...
Bovenaan