Recente inhoud door Conceived by Communism

1. Conceived by Communism

Tips op Plaatjes + Tutorial - Topic

Inderdaad, middelste! Wel erg mooi! De twee eromheen zijn toch nog wat "te druk" vergeleken met de middelste. :)
  2. Conceived by Communism

Hoofdstuk 321: De grote "Wie heeft de wereld het meest verziekt awards".

Oké: eerst hierop terugkomend. Iets is een feit, of is het is een mening. Jij gaf aan in je post dat feitelijke omstandigheden altijd voorop moeten gaan op intenties. Maar in hoeverre kan een intentie (van een persoon) een mening zijn? Dat was mijn vraag. Hoe kan mijn vraag kortzichtig zijn...
  3. Conceived by Communism

Hah, maar gezien het feit dat je de rest totaal negeert, geef je ook gewoon toe dat jullie als stam incapabel waren. Als ik daarvoor als stam het overwicht gehad zou hebben zogenaamd: prima. Dus je hebt geen zin om het te onderbouwen: laat het dan gewoon joh. ;)
  4. Conceived by Communism

Hoezo moet een feitelijk omstandigheid voorrang krijgen op intenties? Jezus, hier staat niks in man. En in hoeverre is een voorbedachte rade geen feitelijke omstandigheid? Dat kan toch geen mening zijn?
  5. Conceived by Communism

Persoonlijk zie ik een boostaccount als een account dat met voorbedachten rade is aangemaakt om een bepaald account te helpen groeien, door zich te laten farmen of al bij afspraak van te voren als intern geregeld te zijn bijv.
  6. Conceived by Communism

Een poging tot? Een lijst van boostaccounts in het algemeen, of boostaccounts van Imago? Er staan namelijk huidige leden van Imago (en Spread?) bij. Tevens staan er ook mensen bij die fungeren als MB's, in hoeverre zijn dat boostaccounts? MB's is al zo oud als TW zelf praktisch gezien: ik vind...
  7. Conceived by Communism

Er is dan ook buiten de massa op Noire niks buitengewoon geks gebeurd. Dat er van jullie kant geen actie wordt ondernomen: wie zijn schuld is dat dan? Kwantitatief hadden we in totaalbeeld vast en zeker meer punten en meer dorpen, zeker. Maar in die fase van het spel kun je niet bijzonder veel...
  8. Conceived by Communism

Spotprenten

Af en toe. Ik moet tijd doorbrengen met deze kinderen om dit forum beter te kunnen begrijpen.
  9. Conceived by Communism

Spotprenten

Wauw. Ik heb een aantal groep 3 leerlingen naast me staan nu, die willen graag leren van deze comeback skills.
  10. Conceived by Communism

Goede kijk, maar wel uitermate subjectief en ook enige overdrijving in je laatse alinea. Ten tijde van de rekruut laggen er nog stammen als TBS/Kaboom in C54, was de rim nog helemaal niet afgedekt omdat jullie daar met Tring zaten. Het continent werd verre van gedomineerd: deze rekruut heeft...
  11. Conceived by Communism

Golden Awards

Netjes hoor, dat is een mooie Rover! Laat wel dedication zien en verklaart grotendeels of in z'n geheel de groei. :)
  12. Conceived by Communism

Golden Awards

Makkelijk antwoord, jammer.
  13. Conceived by Communism

Golden Awards

Beetje nietszeggende post toch? Je maakt een statement, maar je doet verder weinig moeite om deze te onderbouwen. Er zijn toch verschillende posts gemaakt de afgelopen dagen, en vond (van beide kanten) een paar posts toch wel degelijk sterk juist. Roald heeft bijvoorbeeld een vrij goede post...
  14. Conceived by Communism

Golden Awards

Daar. :)