Recente inhoud door Chameleon

1. Chameleon

Classic 25~Verwachtingen

Ja, ik houd wel van een goeie grap!
  2. Chameleon

Classic 25~Verwachtingen

Ja, alles is een slecht grapje als het vergelijkt met Tyrant? :/
  3. Chameleon

Classic 25~Verwachtingen

Prima, was slechts een grapje
  4. Chameleon

Golden Awards

Dat lijkt me een prima idee voor ons allen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat Legolas het enige account is dat netjes gedeffed heeft en wil daar nog wel mijn complimenten voor geven.
  5. Chameleon

Golden Awards

Nogmaals, domweg naar de ranglijsten gaan om een overmacht te berekenen slaat nergens op. Wij hadden 3.9mil in de laatste wave. Daarbij heeft Night Train nog nooit een aanval gestuurd op OLW.
  6. Chameleon

Golden Awards

Moeten wij vooraf weten dat OLWII niets gaat doen dan? Ze lagen er, ook aan ons front, dus we houden daar rekening mee. Nogmaals; de enige reden dat wij in zijn gegaan op een aanvraag van ASAP om samen aan te vallen is jullie kwantiteit. Ja, als je maar één frontspeler van Fear op je stam hebt...
  7. Chameleon

Classic 25~Verwachtingen

OLWIV iemand?
  8. Chameleon

Golden Awards

Ik mag niet hopen dat je van Ezra gematigde, onderbouwde posts had verwacht? Tis tenslotte gewoon een tokkie
  9. Chameleon

Golden Awards

Dit is wel echt maximaal data manipuleren om het in je eigen voordeel te laten spreken. De stam Blame heeft nu 557k punten, dus absoluut geen 700k. Tevens was de eerste massa op 13 Feb, toen had Blame 237k punten? Er hebben, voor zover ik weet, twee spelers uit die stam mee aangevallen. De helft...
  10. Chameleon

Golden Awards

Ze vraagt erom hoor, door haar eigen klederdracht. Wie gaat er nu zo over straat lopen en verwacht dan dat mensen als Melvin zich kunnen inhouden?
  11. Chameleon

Golden Awards

Je hebt een baan, school en ambities, volgens mij kun je nooit betrokken zijn bij EWS?
  12. Chameleon

Golden Awards

Overigens lijkt 30 accounts me vrij sterk en is dat wel enigszins hypocriet gezien jullie zelf 3 volle stammen hadden met spelers.
  13. Chameleon

Shakedown8 en zijn werkwijze

Je mag gerust quoten waar ik dat beweer? Mijn post is enkel en alleen een weerlegging op de post van Filip waarin hij ons beticht van het internen van OLW, iets dat ik vrij hypocriet vind gezien zijn eigen overnames.
  14. Chameleon

Dom Perignon - Een analyse van het account Na de compleet ongefundeerde sneren richting EWS heb ik besloten eens een analyse te doen op het account Dom Perignon, het account wat vast en zeker niet veel interns zal hebben? Well, here we go: Het account kent 72 overgenomen dorpen, opgedeeld in...
  15. Chameleon

Wel schrijnend dat wij beetje halfbakken interns en rekruuts edelen, maar dat jouw almachtige stammetje minder ODA heeft?