Recente inhoud door Campionen

  1. Casus RRDW

    Liever een pepernoot dan een halve tamme.
  2. Casus RRDW

    Oja dom dat is dan jouw mening. Als je gewoon respect hebt voor een ieder in de stam en lijkt mij dit totaal geen probleem. Veelal zijn stamleiders grote polulair doende gasten met een vaak te groot ego en grote mond. Neu ik denk dat het meer een kwestie is van je gedragen in het spel en...
  3. Casus RRDW

    Oja QQ / Luc je bent geweldig goed btw want als jij niks had gedaan phohhh.....gaap
  4. Casus RRDW

    Mooiste is in onderstaand bericht dat reisje als leiding wordt gezien. Nou dat was hij zeker niet. Iedereen had gewoon alle stamrechten van mij gekregen en reisje besluit grommie de stam uit te zetten omdat grommie hem niet zint. Daarna neemt hij mijn rechten af in een stam die ik zelf heb...
  5. Casus RRDW

    Volgens mij is je naam volledig correct
  6. Mening

    Ik zeg ook niet dat het een stab is hoor. Dat is het zeker niet. Maar een net antwoord voor die zondag was wel netjes geweest.
  7. Mening

    Ja het is ook niet schenden van dingen ofzo maar in mijn ogen gewoon niet netjes. Maar voor de rest een hele eer dat ze mij toch liever weg hebben
  8. Mening

    Afgelopen zondag liep de nap natuurlijk wel af. Maar ik zit gewoon netjes te wachten op een antwoord. Zeker zelf gegooid met nukes en edels. Als het zo gaat zit ik net wat anders in elkaar.
  9. Mening

    Post verwijderd ivm overleg speler waar het om ging.
  10. Het grote 'Ik mag over Coruscant praten' topic

    Ho ho jullie niet alleen he haha
  11. Het grote 'Ik mag over Coruscant praten' topic

    Zo ik voel mij vereerd dat ik ook eens tot een groep hoor hahaha. Er werd gezegd niet zoveel over hem te praten maar hem gewoon weg te spelen. Nou dat hebben we maar gedaan dan. En even een bericht tot Corus zelf. Je had gewoon dat dorpje moeten geven en je niet zo naar de voorgrond moeten...
  12. Spotprenten

    Geen eens een prent nodig
  13. Een c(orusc)roiss-antje voor bij het ontbijt

    Oja is dat zo dan ben je meer op de hoogte dan ik zelf. ik heb nogmaals inderdaad uit irritatie gezegd dat de nap tussen mij en hem maar op moet houden. voor diegene wat wilt lezen dit is mede de oorzaak en ik heb de nap opgezegd van mijn acc in zijn richting na dit gesprek. ik heb niets te...
  14. Een c(orusc)roiss-antje voor bij het ontbijt

    en de klap op de vuurpijl en daar kan natuurlijk weer over gediscussieerd worden hadden wij een NAP met fear tot vandaag 12:20 uur en wat gebeurd er jullie kunnen het vast raden..... maar goed dan komt de discussie mag je al aanvallen voor die 12:20 uur of mogen de aanvallen gewoon na die...
  15. Een c(orusc)roiss-antje voor bij het ontbijt

    Ondertussen gaan de aanvallen van Corus gewoon door
Bovenaan