Recente inhoud door *Suicide Consultant

  1. Pre-endgame Awards

    Inge <3
  2. Stelling van de dag

    Je zou jezelf maar laten internen :O
  3. Plaatjes Aanbiedingen:

    Iemand die een mooie PF kan maken bij één van deze plaatjes? Spelersnaam: Fantazija (Eventuele PP vergoeding mocht het echt veel werk zijn)
  4. Golden Awards (special addition)

    Wie zal het volgende lijstje maken? :oops:
  5. Golden Awards (special addition)

    Eindelijk staan wij ook eens in een lijstje! Duurde even maar dan kom je ook ergens <3
  6. Golden Awards (special addition)

    Martijn hou is op met jezelf voorschut zetten.... het is toch zeker geen leugen als er gezegd wordt dat je een noob bent? Je bent ook nog een noob (officieel gezien) je bent wel wat beter geworden gedurende W66 maar een 1vs1 zou je tegen de meeste spelers nogsteeds dik verliezen..... dit gezwets...
  7. Golden Awards (special addition)

    Helaas is Cederic inderdaad gestopt. Door die nieuwe AF regel is mijn accountsnaam op het AF veranderd naar *Suicide consultant vandaar de verwarring waarschijnlijk.
  8. Golden Awards (special addition)

    Beste speler: Tot nu toe heeft naar mijn zeggen nog geen enkel account iets bewezen waardoor ze de beste speler genoemd mogen worden in mijn lijstje. Daarom zet ik er wat accounts neer die er het dichtstebij komen: QQEEZZ Mag dan wel veel intern en barb zijn maar als ik zie hoe ze het doen op...
  9. De grote Roy show

    Misschien een idee dat de stabbers zelf eens kunnen reageren hier? @Beast of Nation @.FarmAlarm
  10. De grote Roy show

    Waar is de dislike knop als je hem nodig hebt.....
  11. De ontembare leeuw.

    Zou eerder zeggen juist beter ;) rekeninghouden met welke dorpen off en welke deff zijn. Dus dat recaps niet gemaakt kunnen worden vanuit zijn off dorpen en sommige snipes niet gedaan kunnen worden. Dit is juist veel effectiever dan alles op dezelfde seconden :)
  12. De ontembare leeuw.

    Helaas kan Son of Spartacus niet hetzelfde zeggen :cool:
  13. Top & Flopspelers

    Sst Jannus is aan het lunchen!!
  14. Presenteer je account (prijzenpot van 15.000 pp)

    dit is echt een contest voor de heer @jokersbrain
Bovenaan