Recente inhoud door Pjotr Clearikov.

  1. Pjotr Clearikov.

    Top & Flopspelers

    Onze reactie was trouwens niet netjes Jeffrey. Maar puur uit frustratie omdat Jagerm3ister precies dezelfde 'clusterfucks' wel bij meerdere stamgenoten legde, zonder dat er gezeurd werd vanuit onze stamgenoten. Deden wij dat, werden we simpelweg afgewimpeld door 'jullie Duitse vrienden'...
  2. Pjotr Clearikov.

    Spotprenten

    Keuzes, keuzes..
  3. Pjotr Clearikov.

    Opvangtehuis MoTr!

    @.Conor Mcgregor wij hebben daar zeker een flinke tijd over moeten praten. @Predec heeft bij ons een verklaring afgelegd die wij zeer rationeel en redelijk vonden. Ik heb hem verzocht om één maal zijn woord te doen op het forum, ik neem aan dat je begrijpt dat hij nog niet zo'n zin heeft in de...
  4. Pjotr Clearikov.

    Top & Flopstammen

    Tot zover dus onze communicatie. Ritesh bedankt in ieder geval.
  5. Pjotr Clearikov.

    Smerig spel?

    Jammer van deze reactie, het zou je sieren om in ieder geval volwassen te reageren. Leider van een topstam? Flop.
  6. Pjotr Clearikov.

    Top & Flopstammen

    Ohja, tot 18 maart 23:59:59:999.. Details Ritesh! Details. En nog even een kleine reactie op shakedown: Het is lastig communiceren met MoTr, als je niet met ze communiceert. Al onze communicatie ging vooralsnog langs Ritesh, wat prima gaat. Dan is het voor jou lastig communiceren inderdaad...
  7. Pjotr Clearikov.

    Top & Flopstammen

    Volgens mij gaat het om 'Actie > reactie' Niet om 'actie > 'nee jullie zijn iets van plan dus ik zeg dat ik het afkeur maar eigenlijk ook weer niet''. Je kunt er niet omheen. Een passende straf op dit moment is de NAP, en wij zullen jullie hier dan ook aan houden. De wereld zal toezicht houden.
  8. Pjotr Clearikov.

    Top & Flopstammen

    Haha, Beste Ritesh. NAP voor thijsd89 van Jager? Wil je het zo wegstoppen? Wij verzoeken een eenzijdige NAP van stam tot stam, waaruit geconstateerd kan worden dat Fresh tot maandag 18 mei 2020, 23:59:59:999, geen aanvallen naar MoTr! mag versturen. Gelijke monniken, gelijke kappen. Jager...
  9. Pjotr Clearikov.

    Top & Flopstammen

    Beste Repub. Ben je akkoord met verlopen van deze eenzijdige NAP 5 dagen vanaf nu op basis van bovenstaande afspraken? Aflooptijd maandag 18 mei 23:59:59? Dan kunnen we vastzetten. Zoals jij altijd zegt, het hoeft niet via het AF. Maar als je een spits een voorzet geeft, kopt 'ie hem wel in!
  10. Pjotr Clearikov.

    Top & Flopstammen

    Beste allemaal, vanuit mij nu dan ook even een reactie, omdat vrij snel een vergelijking wordt gelegd tussen de actie van Jagerm3ister en Pjotr Clearikov. Ik zal proberen in deze barre tijden van een tekort aan rationalisme de nuance te brengen. Allereerst beginnend met volgende screenshots...
  11. Pjotr Clearikov.

    Opvangtehuis MoTr!

    Beste allemaal, De gevolgen van de stab van Ruvon heeft de hele wereld op zijn kop gezet. 1C is min of meer kapot gerekruteerd door het verlies van Ruvon en ook een Tiranu, die dreigde over te stappen. Persoonlijk snappen wij van Motr! hun join richting Fresh! toe om continuïteit als collectief...
  12. Pjotr Clearikov.

    Top & Flopstammen

    Ik zal morgen wel even de andere screenshots erbij pakken Ritesh. Vind het maar wat triest dat je 1 screenshot pakt, terwijl jager andere dingen zegt.
  13. Pjotr Clearikov.

    Global Stabbings

    Wie is QuickBear eigenlijk? Excuses voor dubbelpost. X
  14. Pjotr Clearikov.

    Global Stabbings

    Puntje bij paaltje. MoneyTrain is de meest nobele stam van deze wereld, maar wordt overal genaaid! MONEYTRAIN = TOP. @Coruscant @Rarwghhh. @.inevitable @Lil.kechie @ACAB @Anonymous Threat. We hebben de wereld gewonnen mannen...
  15. Pjotr Clearikov.

    Global Stabbings

    Why de f.ck behoeft dit een 'democratische' stemming? Dit is toch gewoon wederom besmeuren van de naam Globe?
Bovenaan