Recente inhoud door Caliep

  1. Oorlogstopic | Fix would change the planet

    Dat klopt niet geheel. Ik had gewoon een dilemma maar dat lijkt niemand te snappen. Optie 1: dorpen aan tijgertje geven, fix wordt dan boos dat ik gratis iets aan de enemy geef. Optie 2: dorpen aan fix afstaan... Ik benadeel hiermee de afspraak die ik met tijgertje gemaakt heb dat ik hem niet...
  2. Oorlogstopic | Fix would change the planet

    Heb die dorpen daar al extreem lange tijd, weet het niet meer heel goed, maar tijgertje zat toen nog story of nog maar net in planet... ik heb die dorpen toen gewoon gepakt zoals iedere neutrale leek die z'n eerste wereld speelt. Toen dacht ik nog echt niet aan of dat dat legaal of illegaal zou...
  3. Oorlogstopic | Fix would change the planet

    Als ik eerst 30 clears doodloop op Candice en daarna nog alles wat ik heb naar aao stuur denk ik dat het vrij duidelijk is dat ik een mb ben xD
  4. Spotprenten

  5. Spotprenten

  6. Spotprenten

    Iemand moet het doen...
  7. Problemen in F!x.?!?

    Bij deze een poging om te bevestigen wat gloeilampje en Dennis zeggen. Tentijde dat GT in story zat hebben we een toen al on ONAFGESPROKEN korte samenwerking gehad voor het defenden tegen fix, ik en twinkle zijn hierbij inderdaad kort in story geweest voor deff en hebben veel van grom geleerd...
Bovenaan