Recente inhoud door Cacturne

1. Cacturne

Praattopic

Welke uitgestoken hand? Wij willen de wereld niet beëindigen, we hebben geen keus gekregen. En waar zijn mijn berichten naar toe?
  2. Cacturne

Praattopic

Dat die vent lekker op het vrij forum mag blijven
  3. Cacturne

[STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

Net zo delete als Supergirl of daadwerkelijk delete? Ga d'r niet nog een keer intrappen haha
  4. Cacturne

Even een update van onze kant: Er zijn gisteren een aantal belangrijke zaken gebeurd, en die zal ik even op een rijtje zetten. 1. Het account Freyr/Supergirl ging zogezegd op delete, is de stam Cave verlaten in woede. Naief als wij waren hebben we hierdoor onze massa afgeblazen en zijn...
  5. Cacturne

Exact dit. Wij gaan de wereld echt niet dichtgooien totdat iedereen die met dit bizarre plan aan kwam zetten van de kaart is geveegd.
  6. Cacturne

Zal het direct doen!
  7. Cacturne

Wij hebben gisteravond DIRECT onze uni aangezet, nadat de LEIDER van de andere stam ons komt vertellen dat ze het daar ook gaan doen. Dit omdat wij geen gouden constructieboosters hebben opgespaard sinds Januari zoals cave, dus als we puur op reactie zouden spelen hebben we de wereld al per...
  8. Cacturne

Zo simpel is het dus niet. Ze hoeven de uni maar 20 dagen gestacked te houden en de wereld is klaar. Dit kunnen wij nooit optijd regelen, daar hebben de overblijvers veel te veel def voor.
  9. Cacturne

Nadat je je eigen stamleider Stan hebt verraden is die naar ons gestapt met info dat jullie de uni gaan uppen. Volledig terecht als je het mij vraagt, en ik zou 100% hetzelfde doen als mijn stam zoiets had geflikt.
  10. Cacturne

Begrijpelijk natuurlijk, zeer jammer dit allemaal. Had net weer motivatie gevonden om deze wereld tot een einde te brengen, maar op deze manier heeft niemand er nog zin in. Als er geen wereldafspraken waren, was dit de kortst lopende TW wereld ooit geweest door de slechte instellingen van...
  11. Cacturne

En het had ook prima gekund, echter hebben we wereldafspraken gemaakt. Net zoals kata's en spionage, staat dit ook gewoon in de wereldafspraken die IEDERE stam destijds heeft geaccepteerd. Als je dit soort fratsen wilt uithalen ga dan geen wereldafspraken maken, speel dan je eigen spel en betrek...
  12. Cacturne

De enige vraag die ik kan bedenken is, gaat het levelen van de uni door? Want als het aan ons ligt spelen we deze wereld gewoon uit zoals het hoort!
  13. Cacturne

Een en al respect voor de Cave! leden die zich hier tegen verzetten. Het lijkt me ontzettend lastig om in deze situatie gezet te worden, om te kiezen tussen een wereldwinst in je eigen stam op oneerlijke manier, en je tegen al je oude stamgenoten te verzetten, alleen om je eigen fair play...
  14. Cacturne

INTRODUCTIE Dames en heren, pak de magnetronpopcorn er bij en ga lekker anderhalve meter uit elkaar zitten. We hebben een show te pakken waar je U tegen zegt. Allereerst even een korte samenvatting van de wereld en onze problematiek om een situatieschets te geven voordat we er dieper op in...
  15. Cacturne

Spotprenten