Recente inhoud door c0alKiller

1. c0alKiller

Forum account bericht - wat is dit?

Werd tijd :)
  2. c0alKiller

Feedbacktopic: TW Goes Live!

In mijn mening heb je daar een punt, bednek wel dat het (volgens mij) bij de aankondigingen nog ergens rondzweeft :p. Ergens een iets permanentere oplossing zou wel een idee kunnen zijn denk ik. Dat zal waarschijnlijk met elke chat gebeuren (zit in Discord chats met 500+ mensen en nog altijd...
  3. c0alKiller

Feedbacktopic: TW Goes Live!

Denk dat ze dat niet kunnen aanpassen, dat is gewoon een instelling van Discord. Verder zou ik de wereldchats pas doen als de server écht groot gaat worden (3 leden per wereldchat werkt ook niet zo). Ik zou beginnen met #TW-related en #General ofzo. Ohja en een #aankondingingen / regels channel...
  4. c0alKiller

"voorstel & afscheids"-thread

Pfft. Blijkbaar mag een gast zichzelf niet eens randdebiel noemen.
  5. c0alKiller

Boeit me geen drol.
  6. c0alKiller

Deze kerelkomt ook weer ff uit z'n doos om te kijken.
  7. c0alKiller

wasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap !

Happily quit after. Speel niet meer, vind het heerlijk :D Heb nog wel wat contact met TW-spelers, maar eindelijk van het spel af.
  8. c0alKiller

Algemeen games topic

Heeft iemand hier ervaring met D4: Dark Dreams Don't Die? Ik zit te twijfelen over of ik dat spel zou kopen of niet.
  9. c0alKiller

Verrassing...!?

Overigens staan er geen namen bij, dat kan van en tegen iedereen zijn :)
  10. c0alKiller

Algemeen games topic

Je gaat hard ^^
  11. c0alKiller

Vuurletters 3 plaatjes, 150pp each

Ik zeg niet dat het niet TW gerelateerd zijn, kan ook voor op het forum zijn / aankondingen vd stam zijn :). Daar kan je andere afmetingen gebruiken :p
  12. c0alKiller

Algemeen games topic

Ja wel goed, druk.
  13. c0alKiller

Algemeen games topic

verslaafde :#
  14. c0alKiller

Vuurletters 3 plaatjes, 150pp each

Hoi mensen, Ik ben op zoek naar plaatjes met letters die in vuur staan. Ik heb geprobeerd het zelf te doen, maar eerlijk toegegeven, ik suck :D Omdat het niet direct een profielplaatje / avatar ergens voor is zijn de afmetingen iets aangepast. Edit Omdat ik niet weet wat voor lettertype het...
  15. c0alKiller

Terrorisme

Na even snel door dit topic heengelezen te hebben, is het onderwerp "terrorisme", maar het gaat enkel om de moslim terroristen. Nu weet ik dat die de meeste aandacht krijgen, maar hoe zit het met Christelijk terrorisme? Ik ben er heilig van overtuigd dat dat ook bestaat, en zeker Amerika staat...