Recente inhoud door Burger

  1. Einde wereld awards

    kutnoob
  2. Golden Awards - W97

    Eens
  3. Stelling van de dag

    Dag voor, ik ben Burgerke
  4. Stelling van de dag

    Edwin zn alt gevonden
  5. Stelling van de dag

    Kan je dit hier in detail posten aub dan ben ik op de hoogte en haal ik mijn hooivork van op zolder
  6. Einde wereld awards

    Beste speler: Jens QID, beest Beste stam: Blijkbaar Rise, beter dan de losse spelers van Adafc Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Complimenten voor Mats die ondanks de nederlaag toch op ris wou blijven en deffen, ook al wist hij dat het onbegonnen werk was. DBI heeft deze wereld ook...
  7. Einde wereld awards

    Ben benieuwd! Beste speler: Beste stam: Meest veelbelovende speler voor de toekomst: De beste stam speler: Het grootste ego: Beste leider: Slechte leider: Meest overschatte stam: Meest onderschatte stam: Meest overschatte speler: Meest onderschatte speler: Met wie zou zeker graag in een stam...
  8. Topstammen/Flopstammen

    ga sudoku plegen aub
  9. #FreeCBC

    free my boy cbc, he dindu nuffin
  10. Gefeliciteerd Arithmetic

    don't quit your day job vrind
  11. Gefeliciteerd Arithmetic

    ik beken ik speel op highlordgimli en alles is opgezet spel, er liggen nog 17 boosts verspreid rond arith, allemaal vermomd als embeekes
  12. Stelling van de dag

    Stelling van de dag: na 3 maanden lang elke dag 100k farms eruit te gooien gaan mensen gneeigd zijn om toch weer pp werelden te spelen
  13. Edellijnen

    Ik stem tegen. Als er ingame edellijnen zijn kan ik niet meer "per ongeluk" een dorp over de lijn pakken omdat ik het niet had gezien
  14. Discussietopic - Nieuw community management

    is gewoon correct lutserke
  15. Discussietopic - Nieuw community management

    westkieken??? de schrik van .net?
Bovenaan