Recente inhoud door Bring Me Back To Life

  1. Spotprenten

  2. Package Devil's Off Pack

    Uitleg zal wel helpen idd @ixfuryanix
  3. Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    Tis geen noob rim stam als je al weken, dan wel niet maanden standhoudt tegen zieke overmacht (x10 pnt + stamhulp) met mbs :P
  4. Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    Tja, Mijn ODS zegt al genoeg, meeste van tussenstacken (en snipen). Hebben als stam zijnde clears gehad van onder andere, A Lone Wolf., Exact., 3ddi3murfi3 en een hele bende mbs. Nu kwam er een getimede mass op een rimstam, nog nooit van gehoord lol. Dat er een getimede mass komt op een...
  5. Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    ______________________________ Lmfao, serieus? De leden die je pakte waren idd inactief, ze zijn er nu allemaal uitgefilterd. Rest rockt nog gelukkig mee :D, Darkface is naar zijn vriend Golddarksie gegaan, stond te lang onder vv dus was ook toekijken... Jorrit quitte sws ivm school. Zuid was...
  6. Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    Gaan we weer! Atm 35 edelclears, 70 edels over de vloer, laat staan alle clears van Shake en mbs :)
  7. Spotprenten

    Sa genoeg droge baksteen humor, enjoy the drama lel
  8. Spotprenten

    @famdecibel
  9. Spotprenten

  10. Spotprenten

    @famdecibel
  11. Spotprenten

    @famdecibel
  12. Einde van de wereld

    Martijn, martijn, oh oh wat een jong het is. https://gyazo.com/7742469b2be1c05a25cb99a4245d277d ´´Bas a.k.a. runner 1st class.´´ Dat hoor ik wel vaker zonder reden. Ik wist dat Fier niet zou winnen, drama stam (op een paar toffe gasten na ofc), teveel gezeik, teveel gebash op elkaar en...
  13. Open brief aan Fresh!

    Nou nou, Fresh! is echt niet netjes geweest. Ook illegale cf's en stabs geweest in rim van Fresh... ;) Dont forget
  14. Top/Flop spelers

    l0l00l0l0l00ll
  15. Exact. de wannabe van W72.

    Hmm, zijn ook cfed door Shake, explain that then? https://gyazo.com/18b4129751c059cac51e6d35629edf29 Motr! wellicht flop, maar Fresh slaat alles xd.
Bovenaan