Recente inhoud door Boykes

  1. Boykes

    Praattopic

    Nog even en zelfs de reguliere wereld eindigen in semi-speed games
  2. Boykes

    BEUN

    Beunhaas dat je bent
  3. Boykes

    Praattopic

    Wordt dit niet weer een fiasco als op w87?
  4. Boykes

    De meest trieste persoon van wereld 90.

    Er zit nog altijd inderdaad een gat tussen alleen maar bb's pakken, of bij tijd en wijle je troepen gebruiken om een fatsoenlijk dorp te nemen. Als je meer edels dan troepen hebt, ja dan pak je (het liefste) bonusdorpen. Zit nog een heel gat tussen.
  5. Boykes

    De meest trieste persoon van wereld 90.

    Vind ik zeer apart. De meeste grote accounts raken alleen bb dorpen aan voor farms, niet voor overnames. Er zijn zeker accounts die alles wat los en vast aan bb-dorpen edelt, maar dat zijn grote defensieve accounts als rolgehakt bijvoorbeeld. Maar vraag aan een Calamity, Exploration of Space...
  6. Boykes

    Golden Awards

    Hahaha als King Ringo nog speelde was de wereld te klein xD
  7. Boykes

    W90 Challenge Guaranteed or not? 2.0

    Ja, we hadden nog even een leven te leven in die ene minuut.
  8. Boykes

    Praattopic

    Lijkt net alsof ieder's ego gemeten moet worden voor het eerste dorp is overgenomen. Hoe kinderachtig wil je je gedrag hebben (en vooral houden), omdat we niet allemaal het spel spelen op de manier hoe we het zelf zien. Oude glorie is vergane glorie, PP is de maatstaaf en niemand gaat hier uit...
  9. Boykes

    Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    Kan mij persoonlijk ook niet vinden in het gedeelte "nieuwe accounts komen er toch niet". Mijn account is niet per se nieuw, maar ik kan echt wel een eindstrijd behalen met de beperkte vlaggen. Dat je giga-accounts opeens probeert te beperken zet geen zoden aan de dijk, die hebben nu toch genoeg...
  10. Boykes

    Spotprenten W86

    Dus je zoekt een spotprent voor de gang van zaken op elke wereld die open is? Ten minste, voor ze een beetje 1v1 kunnen gaan doen?
  11. Boykes

    Spotprenten W86

    Echt waar, welke lulhannes dacht even: weet je wat nou echt leuk zou zijn? Kata's op boeren...
  12. Boykes

    Ice en Melt.

    Joey, wat in aarde is er in jouw glas warme melk geslipt?
  13. Boykes

    Golden Awards

    Buiten dat dat niet gaat gebeuren natuurlijk, weet ik niet eens waar je speelt XD. Zo goed ben k met namen
  14. Boykes

    Golden Awards

    Ach je moet een keuze maken en ik snap dat het forum een beetje dood was. Mijn welgemeende liefde hoor :)
  15. Boykes

    Golden Awards

    Ik verveel me nogal, dit topic kan wel weer een lijstje gebruiken. Nu ken ik weinig mensen bij naam, dus hoe representatief dit is, idk, maar iemand moet wat vuur onder de schenen laten branden. Beste speler: Als in account? Denk dat ik eerder ga kijken naar het xBraun, QQ account van Melt...
Bovenaan