Recente inhoud door Bottenkraker

1. Bottenkraker

Scripts: Het verbieden van 1 command

Dan moet je ff de "only show essential columns" aanvinken. Geloof dat er dan al een stuk meer in passen. En je kan makkelijk een script maken wat door enter ingedrukt te houden meerdere tabbladen opent en met behulp van een sjabloon de troepen invult
  2. Bottenkraker

Dan zet je de planning toch gewoon in je notities ;). Dan kom je van binnen TW
  3. Bottenkraker

W73: Where did it all go wrong?

Jup, deze is doorgegeven door iemand die dit niet had mogen doen. Nu heb ik er vertrouwen in dat deze code vrij snel verdwijnt op het moment dat ik de huidige versie op t AF zet
  4. Bottenkraker

W73: Where did it all go wrong?

Over dat laatste stukje, ik deel alleen de obfuscated code. Mensen die dit kunnen omzeilen kunnen ook zelf een timebot maken ;)
  5. Bottenkraker

Je kan scripts bannen. Maar je kan niet voorkomen dat ze alsnog gebruikt worden
  6. Bottenkraker

Golden Awards

Je moet er wat voor over hebben
  7. Bottenkraker

W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Mag eigenlijk ook niet omdat er geen license op staat. Maar iedere programmeur maakt zich daar schuldig aan ;). Ik zet m na w73 op t AF met een GNU GPLv3 license. Dat houd in dat scripts die zijn afgeleid van mijn script niet closed-source mogen zijn
  8. Bottenkraker

Het is weer een gesprek van hoog niveau, kunnen we t niet weer over scripts hebben? Ik weet overigens nog wel wat scripts te noemen @MyPride . Maar denk dat niet iedereen blij is als ik die op t AF gooi
  9. Bottenkraker

Maar Spread gebruikt m en Imago niet en dat is niet eerlijk!
  10. Bottenkraker

Ja, OOP geschreven in javascript. Bereid gelijk ff mn OOP FA filter uit, deze staat al op t AF
  11. Bottenkraker

even voor de duidelijkheid, het is geen bot. Deze zijn illegaal. En zoals eerder aangegeven heeft na w73 wel iedereen dit script ;). Niet zo gek dat ik een script 1 wereld prive houd toch?
  12. Bottenkraker

De code van de uitgelekte versie schaam ik mij een beetje voor. Daarnaast is t makkelijk om te bouwen tot een timebot, dus lever ik na w73 alleen obfuscated code
  13. Bottenkraker

Ja, dat is inderdaad de versie die ik tijdens de timebattles gebruikte
  14. Bottenkraker

Aan de screenshots te zien, geloof ik niet dat de versie van mijn script die uitgelekt is de meest recente is
  15. Bottenkraker

Spotprenten

Hahaha die is snel