Recente inhoud door Bottenkraker

  1. Bottenkraker

    Externe TimeTool

    Er zitten waarschijnlijk stukken code in die overeenkomen met stukken code in bekende virussen. Als je de .exe niet vertrouwt kan je zelf de code van GitHub inzien, downloaden en compileren(gebruik hiervoor pyinstaller). Of je kan de code gewoon uitvoeren met python(deze kan je gratis downloaden...
  2. Bottenkraker

    Overig TimeTool

    De delay word idd bij een geselecteerd bevel opgeteld wanneer er een bevel word aangeklikt om deze in de timetool in te vullen
  3. Bottenkraker

    Overig TimeTool

    Een tool om te helpen met timen, in TW geïntegreerd. De code staat op GitHub. Voel je vrij om hier contributies maken, zelf zal ik waarschijnlijk niet veel meer aanpassen. Ik krijg vaak de opmerking dat de ingebouwde confirmenhancer niet de tijden in het script invoert. Meestal komt dit omdat...
  4. Bottenkraker

    Externe TimeTool

    Update 1.1 is uit met voornamelijk aanpassingen aan de GUI. Er is ook een script ingediend om makkelijker tijden van bevelen te exporteren naar dit script. Daar wacht ik de goedkeuring nog van af
  5. Bottenkraker

    Overig TimeExport

    Laat de lopende bevelen op een dorp zien. Bij een klik op dit bevel word de aankomsttijd van het bevel, milliseconde van het bevel, en looptijd van de eigen troepen gekopieerd. Deze kan vervolgens ergens geplakt worden met ctrl + V. De code is te vinden op GitHub
  6. Bottenkraker

    Externe TimeTool

    Momenteel kan je nog niet via de UI een server toevoegen. Maar in het bestand met settings kan dat wel. Probeer anders eens een andere server
  7. Bottenkraker

    Externe TimeTool

    De standard is gewoon de tijd van je eigen computer. Alles wat vanuit de andere time servers moet komen heb ik verder geen invloed op :p
  8. Bottenkraker

    Externe TimeTool

    Toekomstige veranderingen kan je zien bij Issues
  9. Bottenkraker

    Externe TimeTool

    Gereserveerd voor Update Logs
  10. Bottenkraker

    Externe TimeTool

    Gereserveerd voor Update Logs
  11. Bottenkraker

    Externe TimeTool

    Bottenkraker-Timer v1.1. The GUI Update: Window now scales properly when resizing Themes have been implemented Several extra buttons have been added Now fills the time entries with data from clipboard when clicking upload icon. Licensing screen has been added Guide has been updated in README.md...
  12. Bottenkraker

    Externe TimeTool

    Daar is ie dan. Een tooltje om je te helpen timen, en het draait volledig buiten TW om! Download. De code staat op GitHub De gebruiksaanwijzing kan je hier vinden. Om makkelijk vanuit TribalWars tijden te exporteren: TimeExport(nog niet gekeurd, dus nog niet beschikbaar). De bovenstaande links...
  13. Bottenkraker

    Spotprenten

    Motivatie was al vrij laag na de vele stabs vanuit House. Overigens logde ook al voor de Incs niemand meer, en was ik bij aankomst lekker aan t verhuizen. Quitten vanaf de actie er aan kwam lijkt natuurlijk precies op wat we eerder al hebben laten zien
  14. Bottenkraker

    Spotprenten

    Team oele logde al niet meer. Was een nieuw team op gekomen wat zou loggen, maar dit gebeurde niet. Wie had t kunnen denken ;)
  15. Bottenkraker

    Spotprenten

    Ik zet mezelf ook onder de term 'noobs'
Bovenaan