Recente inhoud door Divine Blessing.

  1. BnD

    Gelieve niet heel de stam te saborteren als EoS...
  2. Golden Awards

    United stabbers is back!
  3. CF 2.0

    Zelfreflectie aan het einde van de post. +1
  4. praathoek

    Never forget #mien100
  5. Dragonshield heeft veel dorpjes

    Wij zaten letterlijk niet in de stam cult dus zonder OS? Dat was mijn hele punt "slimbo".
  6. Dragonshield heeft veel dorpjes

    We gaan niet doen alsof greedy gister solo gedeft heeft toch? Of de week ervoor niet samen met arith (puur intern acc) + mbs/boosts een massa op bomba had gegooit toen bomba nog niet in cult zat?
  7. W81 | Mid-game verwachtingen

    Vergeet valentijn zn eigen account ook niet. Die start van leone was niet goedkoop lijkt me
  8. W81 | Mid-game verwachtingen

    100k pp? Damn dan moet ik m'n medespelers even zeggen rap PP te doneren, want dan mogen we nog even!
  9. Top/flopspelers

    Mijn conclusie hieruit is dat RiS overrated is en enkel kan spelen met PP en boosts. Jammerlijk gedrag. Mad Hatter top!
  10. Oneerlijk spel anno 2021

    Ongelovelijk dat mensen zo spelen anno 2021! Volgende keer misschien z'n hele buurt pmen voor info!:rolleyes:
  11. Golden Awards - w79

    Beste speler: Damien. Van de actieve spelers op DEZE wereld, is Damien op zowel kwalitatief als activiteit vlak gewoon de beste speler. Hoe jammer ik het ook vind om hem deze award te geven.. Beste stam: Rum. Er is maar 1 stam op deze wereld waarbij het lijkt dat de zaakjes goed geregeld zijn...
  12. Hoist The Colours High!

    Dat is ook mijn aanname inderdaad. Maar we gaan merken of we valar ineens zien opduiken op een rim vv.
  13. Hoist The Colours High!

    Zijn er PM's waarover VV wordt gesproken met ncbmaster? Dan wil ik die wel zien. In tegenstelling tot K9 en NAT op het AF verkondigd hebben, zullen wij niet VV in iemand zijn rim doen.
  14. Top/flopstammen

    Dit is een belangrijk bericht om te bewaren voor over een maand :)
  15. Top/flopstammen

    Dan hadden K9 en Wolves ook al samen moeten zitten. Of zijn die ook de "Stam oprichten knop" kwijt?
Bovenaan