Recente inhoud door Blow Me Up

  1. Blow Me Up

    Ice en Melt.

    Geen spijt van dat ik gestopt ben. Met die Jump van Da Vinci en dat gedoe met Boris De Kat werd het me al snel duidelijk wat voor een wereld het zou gaan worden. Niet een die met plezier gespeeld zou kunnen gaan worden.
  2. Blow Me Up

    Golden Awards

    Lief van je :)
  3. Blow Me Up

    Einde wereld awards!

    QID top De rest flop Groetjes en bedankt voor de toch wel leuke tijd :)
  4. Blow Me Up

    Peaky Blunders

    Oof. To be fair; Chris deed wel het meeste van zijn gehele team van 12 man. Ik betwijfel of het merendeel van zijn team het wachtwoord überhaupt wist.
  5. Blow Me Up

    Case Vanquisher.

    Die posts van jou zeker ja.
  6. Blow Me Up

    Casus RRDW

    Deze wereld is ook om te janken...
  7. Blow Me Up

    Case Vanquisher.

    Hoe was dat trouwens afgelopen met Jake Paul's pokemon kaarten? Hij had er toch een zooi gekocht die uiteindelijk nep bleken te zijn?
  8. Blow Me Up

    Case Vanquisher.

    Toen ze bestraft werden voor boosten*
  9. Blow Me Up

    Case Vanquisher.

    Ook gewoon echt iedereen zag het aankomen, het was zó fucking obvious dat het me nog steeds verbaasd dat ze het gedaan hebben. Ik kan me goed voorstellen dat ze zelfs bij INNO er om hebben kunnen lachen xD
  10. Blow Me Up

    Case Vanquisher.

    Die Unresolved liep toch heel de tijd te klagen dat we zo hard groeiden op W82 en deed, naast VV afgeven, echt geen ene moer xD
  11. Blow Me Up

    Package TribeShare

    Hij doet het voor mij iig, erg bedankt :)
  12. Blow Me Up

    Top/ flopspelers

    Snow top :)
  13. Blow Me Up

    De bende van SF! (en Melt)?

    Staat panda op del? Die heb ik gewoon 2x in de nacht lopen pesten op nieuwe dorpen en daarmee veel gesloopt van zijn eigen def en die van Acta. Snipen deden ze wel, de derde nacht deed Snow mee en toen had hij er misschien geen zin meer in of was zijn stam niet meer bereid hem te ondersteunen...
  14. Blow Me Up

    Package TribeShare

    Ook ik krijg deze melding helaas. Eerst een groene melding met "jouw profiel is bijgewerkt" en daarna deze rode. Scherm toont vervolgens helemaal niets.
  15. Blow Me Up

    De bende van SF! (en Melt)?

    Viespeuk.
Bovenaan