Recente inhoud door blond

  1. blond

    [Speeltopic] WvW #363

    waarom praat er niemand over hoe baas ik gespeeld heb
  2. blond

    Spotprenten

    eerste waarschuwing voor leaken stam chat legende van het noorden bij deze sta je heel het weekend op farmduty
  3. blond

    Stelling van de dag

    klopt en die heb ik dan ook gewonnen als lid van de magische stam _TBR_
  4. blond

    Stelling van de dag

    rot op smerige punthommo
  5. blond

    [Speeltopic] WvW #363

    ik ben heks ik heb daarnet anthraxxol vermoord ik heb gisteren gezorgd dat er geen lunch was alle goedjes in mijn netwerk zijn helaas dood, maar dat waren dash, freaker play, time (voor zijn infectie) en sinds kort ook laila volgens mij is miketijger de laatste wolf
  6. blond

    [Speeltopic] WvW #363

    mike
  7. blond

    [Speeltopic] WvW #363

    Slaat echt nergens op bappos dat je enkel goedjes laat doodvallen aan inactiviteit En dash hou je bek je bent dood en gedraagt je nog kinderachtiger dan je 3 jarige zoon Maar je hebt wel een punt
  8. blond

    Stelling van de dag

    De werelden die ik vrij actief gespeeld heb W10 - W40 werd er ook wel gefarmd maar niet zo extreem micro als nu. Het kostte dus wel tijd, maar niet zo veel als nu, aangezien de rest het gewoon ook niet zo extreem deed. In plaats van 90 000 plunders op een dag met 1-2 LC, waren er toen 5000...
  9. blond

    Stelling van de dag

    Stelling 1: Deze wereld was leuker geweest met LimitedHaul Stelling 2: De intrede van FarmGod heeft een negatief effect op het algemeen spelplezier Reden voor deze stellingen: Ik vind het persoonlijk jammer dat farmen zo belangrijk is om mee te draaien aan de top van een niet PP-wereld als...
  10. blond

    [Speeltopic] WvW #363

    volgens mij zijn ze beide wolf trouwens
  11. blond

    [Speeltopic] WvW #363

    cowboy niels
  12. blond

    [Speeltopic] WvW #363

    mooie claim :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
  13. blond

    Team Bappos

    Baaaaa
  14. blond

    Contest: Presenteer je account

    baaaaa
Bovenaan