Recente inhoud door bleubone

  1. bleubone

    Speedronde #4700 - Special ronde

    Enige feedback die ik kan meedelen is dat er duidelijk naar de feedback al werd geluisterd. * Goed dat het barbedelen af staat * Leuke variatie van de speciale rondes zowel qua overwinnigsvoorwaarde als startniveau Bedankt om die dorpen te herlocaliseren :)
  2. bleubone

    Poging tot .nl speedteam?

    damn, we zijn al met genoeg :D
  3. bleubone

    Poging tot .nl speedteam?

  4. bleubone

    Timebattles Seizoen 2!

    1. Nivelle 2. Collationem 3. CABBAGE GUY69 4. Noire 5. L0rsl4 6. The Alcoholic Dream 7. CircusOfInsanity 8. Oelewapper 9. Drie muskebiers 10. ChickMagnet 11. Interdictum. 12. Sênor Pablo Escobar 13. smashingone 14. Essential Skills 15. ennas0 16. Chameleon 17. Mooncake. 18. bleubone
  5. bleubone

    Timebattles Seizoen 2!

    ik probeer terug mee te doen :)
  6. bleubone

    Speedronde #4642 - Vrije instellingen

    Oude riddersysteem... Heeft iemand linkje xp? Is dat met die gekke kata?
  7. bleubone

    Speciale Klassieke wereld!

    Donderdag normaal wel leuke settings die besproken werden in discord
  8. bleubone

    Speedronde #4600 - Special ronde

    * Klopt inderdaad, had ook het probleem met eten, gelukkig kon Robbie invallen voor me. * Inderdaad ofwel barbs edelen mogelijk voor de eerste 3uur bijvoorbeeld?.... * slaapmodus vind ik een minder goed idee, beter gewoon de uren verschuiven van bv 14u tot 22u fzo dan is eten iets minder...
  9. bleubone

    Speedronde #4600 - Special ronde

    Ik Mvg dieter
  10. bleubone

    Speedronde #4600 - Special ronde

    Net het tegenovergestelde, in deze barre tijden mogen we hier toch wel iets vlotter bij elkaar komen vind ik.
  11. bleubone

    Speedronde #4600 - Special ronde

    Ziet er netjes uit, misschien enkele discussiepunten: * De spreiding van de stammen misschien niet al de groot maken waardoor het edelen in deze specialronde haalbaar is? * Hoeveel stammen zouden er zijn 2, 4 of meer? * Gesloten stammen staat op nee? * Is het een idee om een boerlimiet eventueel...
  12. bleubone

    Speedronde #4595 - Soloronde

    Amai, had echt niets over... met 4 verschillende personen kwamen ze gewoon af van ver... bewijzen denk ik ook wel oda en odd https://gyazo.com/ff55621d112ea76ed444f0ce3624a8f7
  13. bleubone

    Speedronde #4585 - No Haul

    100% mee eens, normaal zat ik ergens op café, maar door Corona ff aan het speeden... Dit slaat op niets.. degene met meest geluk/ met minste aanvallen tegen wint de ronde
  14. bleubone

    Praattopic

    Bart is echt wel goed op alle niveau's, enkel bij niv 3 en 4 is het moeilijker omdat de geluksfactor van het spel dan gewoon een supergrote rol speelt (lees 2 of 3 vs 1...)
  15. bleubone

    Praattopic

    https://nl73.tribalwars.nl/page/settings zou het kloppen :p
Bovenaan