Recente inhoud door Blaze of Glory

  1. Praathoek

    Er wordt al tijden gebanned voor bewezen boosten. Punt is vaak dat je niet effectief kan bewijzen of iets boosten is of bijvoorbeeld fuseren.
  2. Stelling van de dag

    Spelers die 'stoppen' na een paar dagen is gewoon voor opgezet spel in 95% van de gevallen. Dat TW team er bij 5% van de gevallen mogelijk naast zit kan ik mee leven (heb bans gehad waar ik het niet mee eens was maar uiteindelijk wel kon accepteren).
  3. Praathoek

    Wel mooi om te zien dat de boosters afgeven op Duckje terwijl het al pak 'm beet 30 werelden lang verboden is om te boosten. Dat TW niet elke boost kon traceren geeft je geen vrijbrief om het te doen :) Zwaai nog wat harder met de Banhamer zou ik zeggen TW team :D
  4. Praathoek

    Pfoe ben blij met de 4ts per uur stijging :p
  5. Classic 23 voorstel

    Met 8% fakelimiet gaat hopelijk ook niet meer gebeuren lol
  6. Classic 23 voorstel

    Dan krijg je 2 classic werelden naast elkaar die erg snel zijn he
  7. Classic 23 voorstel

    Mijn voorstel aangepast: na uitleg van Duckje lijkt mij de slaapmodus op een classic niet haalbaar.
  8. Classic 23 voorstel

    Hoe kleiner de stam, hoe meer abuse er denk ik gaat plaatsvinden van het OS systeem. Dus met een stam van 2/3 bijv moet het dominantie percentage in mijn instellingen naar beneden en OS buiten de stam uit in mijn optiek. Ben zelf ook niet zo'n kerk speler maar probeer een wat andere classic...
  9. Classic 23 voorstel

    Klassieke wereld Snelheid: - Bouwen: Grondstoffen productie 15.000 op lvl 30 (Geen idee van de precentages) - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (Mag ook anders, maakt mij niet veel uit) Spelsysteem: - Boogschutters/bereden Boogschutters: Ja - Ridder/Standbeeld: Nee -...
  10. Feedback Quarantaine-wereld

    Ik dacht aan een meerdere dorpe start in combinatie met kerk oid. Sowieso pakketten wat Chameleon hierboven zegt inderdaad!
  11. Feedback Quarantaine-wereld

    Begrijp me niet, ik vind het ook zeker leuk dat deze wereld is gestart. Het lijkt, door de verschillende instellingen, op een standaard classic alleen dan versneld. Daarom zou ik ervoor kiezen om bij de komende 'normale classic' wat onorthodoxe instellingen erin te gooien.
  12. Feedback Quarantaine-wereld

    Was me een paar classics geleden slecht bevallen eigenlijk. Zou dan eerder OS buiten de stam aanzetten om het voor aanvallers veelzijdiger te maken.
  13. Feedback Quarantaine-wereld

    Zou leuk zijn als er wat wordt geëxperimenteerd met de normale classic. Anders heb je 2 werelden die vrij veel qua instellingen op elkaar lijken. Zal eens denken over wat ik interessant zou vinden op een classic en over een week of 2 wanneer mensen voorstellen kunnen schrijven met wat komen :)
  14. Praathoek

    Dit inderdaad, nu al meer katas gezien dan in de massa's vorige classic waar ze op vz gingen haha ;p
  15. Praathoek

    Dit is echt de meest toxic classic start sinds tijden hahaha
Bovenaan