Recente inhoud door biervertier

  1. Backstabbers Farmercy

    Ik heb al voor minder een ban tegemoet gezien! Doe je werk eens Duck..
  2. Spotprenten

    Maar goed dat je er niets meer hebt hangen, dus bij jou is dat geen bedreiging meer maar een constatering.
  3. praathoek

    Eindelijk eens wat actie hier? Is Dream al nat?
  4. Stab Damage?

    Hmm ziet er op het eerste oog uit als stab, MB's die dorpen verliezen waardoor je zelf CF's krijgt en dan maar op een andere manier de dorpen bij de tegenstander proberen te pakken als CF. Hoe kwam Damage aan die dorpen? Overgenomen met een blitz? Leeg gezet? Meer info!
  5. Spotprenten

    Heb nog geen kata's in 83 gezien... Misschien dan toch maar een paar maken
  6. Top/flopspelers

    Ik zou ze doen, top!
  7. Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Succes! Hoelaat gaat het los?
  8. Top/Flopstammen

    Hoor in de wandelgangen ook dat AYS op delete staats sinds een paar minuten :rolleyes:
  9. Top/Flopstammen

    Uhmm ik volg dit niet helemaal, maar als ik snel naar de liggingen kijk dan is een 1vs1vs1vs1 waarbij BBQ in het midden ligt waarbij ze bestookt kunnen worden vanuit alle 3 de tegen stammen toch voor die stam ook geen goeie optie?
  10. Top/Flopstammen

    Zag dat die ergens bovenaan de ranking bungelt, dat z'n speler dan zoon actie uithaalt tja ik zeg er maar niets van :)
  11. Top/Flopstammen

    Die CF die je hebt sinds vanmorgen lijkt wel een trieste actie :rolleyes:
  12. Next level backstab

    Nou nou nou, wel even lief blijven hé! Volgens mij hebben wij samen nog nooit in dezelfde stam gespeeld? Dat ik hier op het AF toxic af ben is toch ook de bedoeling? Brengt wat leven in de brouwerij!
  13. Next level backstab

    Wat probeer je nou precies te bereiken door hier weer verder over door te gaan zeiken? Er is ook een leven "After the stab" je komt naar mijn mening hier gigantisch wanhopig over.
  14. Next level backstab

    Nick | nicksimonvandaag om Kan het wel even kort uitleggen. Depths viel een bondgenoot van mijn stam aan (bondgenootsschap) was besloten door alleen nosense. Op de dag dat depths aanviel werd die bondgenoot uit zn eigen stam gegooid, maar nosense vond het nodig om depths aan te vallen...
  15. Next level backstab

    Waarom betrek je je eigen stam op dat moment niet mee in de aanval? En wel "Randoms" buiten de stam om? Wat ik hier vooral lees is dat je weinig tot niet communiceert en dat je een eigen weg trekt. Als je goed contact onderhoud met je (ex) stam was dit denk ik heel anders gelopen
Bovenaan