Recente inhoud door Bertus De Zeeleeuw

  1. Bertus De Zeeleeuw

    Spotprenten

  2. Bertus De Zeeleeuw

    Spotprenten

  3. Bertus De Zeeleeuw

    Golden awards

    Mulgrut is flop der flops
  4. Bertus De Zeeleeuw

    Golden Awards

    zo zijn er nog meer accounts op bb gegaan:eek: ,en gaat me vooral om wat die daarvoor voor de stam deed
  5. Bertus De Zeeleeuw

    Golden Awards

    Beste speler:Schedel veel respect voor het acc bestaat al een lange tijd, heeft nooit een steekje laten vallen en heeft vroeger laten zien te kunnen deffen met weinig verliezen! Beste stam: SHAG ookal zijn het een stelletje noobs bij elkaar geraapt :rolleyes: De beste stam speler: Benjamin Stond...
  6. Bertus De Zeeleeuw

    Top/flop spelers

    Dan raad ik je aan om W46 in de gaten te gaan houden.
  7. Bertus De Zeeleeuw

    Top/flop stammen

    Eerst als je over iets begint weet dan waar je het over hebt ... Ten tweede je zegt dat Jurgen geen respect toont als ik dit zo lees verlaag je je zelf wel heel erg , diep triest.. Jurgen bij ons solliciteren ?? hoelang speel je op deze wereld een maand ?
  8. Bertus De Zeeleeuw

    Golden Awards

    Shots Fired!!:eek:
  9. Bertus De Zeeleeuw

    Golden Awards

    Dat mythe vooral jullie als leiding gewoon gefaald is , dat jullie de schuld steeds richting deca willen schuiven vanwege de R2W terwijl je in je SiQ nog mensen wou recruiten voor deff :rolleyes: , de personen waarvan ik dit opmaak ben jij grappig genoeg ook partij van . Beetje jammer dat deca...
  10. Bertus De Zeeleeuw

    Golden Awards

    Ik zou het liever de flopstam van w46 willen noemen:o Een leiding die alles verdraait zodat het lijkt of deca schuldig is:o , bij 2 accounts die wegvallen de hoop al opgeven. Hierbij kom ik weer terug met SDM die stam had het 10x zwaarder dan jullie door alle bans en bleven doorgaan:o. en dan...
  11. Bertus De Zeeleeuw

    Golden Awards

    het is de beste stam toch?:eek: , ze vielen om 1 paar leden terwijl SDM destijd gwn halve stam kwijt was aan bans:o
  12. Bertus De Zeeleeuw

    Golden Awards

    wrm plaats je het dan in je post :o ik me eigen wending aan geven ? volgens mij vertel ik gwn de waarheid of is deca nog steeds R2W?:rolleyes:
  13. Bertus De Zeeleeuw

    Golden Awards

    ` laat ik dit samenvatten:o Deca viel wegens onenigheid in de stam SiQ zowat het zelfde Mythe omdat er 1 lid naar deca gingen en jullie de moed niet meer hadden om verder te gaan? waarom zou mythe dan de beste stam zijn? , dan schat ik SiQ nog hoger in... - Wij waren de...
  14. Bertus De Zeeleeuw

    Golden Awards

    Jij met je reacties altijd:o Wacht eve hier noem je Deca R2W . En vervolgens proberen jullie mensen te rekruten voor deff:confused: wel leuk dat je elkaar tegen praat:) en nog wel dik triest om deca R2W te winnen:o
  15. Bertus De Zeeleeuw

    Golden Awards

    stop jij eens met pesten:mad:
Bovenaan