Recente inhoud door Ben Howard.

1. Ben Howard.

Top/flopspelers

Ik vind het hele idee van een niet-recruit2win classic wel leuk klinken anders. (beetje olie op het vuur)
  2. Ben Howard.

Top/flopspelers

Laat ons er een publieke veiling van maken. Wie biedt wat?
  3. Ben Howard.

Top/flopspelers

Speelt Elko weer TW? Whut?
  4. Ben Howard.

Hehe flikkerke!

Hehe flikkerke!
  5. Ben Howard.

Veld selecteren?

Exact wat ik bedoel! Hartelijk bedankt!
  6. Ben Howard.

Veld selecteren?

Beste ex-medespelers, Het is al enkele laptops geleden dat ik nog actief gespeeld heb. Op één van deze laptops had ik een script/tool/extensie waarmee je meerdere dorpen uit je lijst kon openen door ze te selecteren met je rechtermuisknop. Dus je houdt je rechtermuisknop in - selecteert zoals...
  7. Ben Howard.

Het grote W16 praattopic

Enkel rondkijkend (H)
  8. Ben Howard.

Photoshopper gezocht 1000pp

Er is iemand bezig met de opdracht! Hij zou het vandaag af hebben! :) Misschien kan ik nog wel iets bedenken. Ik kom erop terug!
  9. Ben Howard.

Photoshopper gezocht 1000pp

Hallo voormalige medespelers van dit fantastische spel. Ik ben op zoek naar iemand die de basis-skills of meer van photoshop bezit om enkele foto's te bewerken voor mij. Het gaat voornamelijk om iemand zijn hoofd kleven op het hoofd van iemand anders. Ik geloof dat ik het wel kan beperken tot...
  10. Ben Howard.

Het kruidvat is op.

Paul = Wesley/Cornelis
  11. Ben Howard.

Gezocht: Speedronde #3900 - Special ronde

@lmnt12 zou een speciale stamleider kunnen zijn.
  12. Ben Howard.

Top/Flop spelers

Prachtig staaltje entertainment comrad. Ik zou mezelf speltechnisch niet op dezelfde hoogte als Berno durven zetten. :) Het spijt me :D Als jij nu gewoon weer was komen spelen tijdens de periode van cl9 tot cl13 was dat geen probleem geweest. Dan won je er ook eens eentje :D :D
  13. Ben Howard.

Einde Classic: Awards

Ik heb gewoon control + f en mijn naam gedaan. Ik heb nooit op Dauntless gespeeld op CL12. Mijn account heette daar Ben Howard. Ik heb éénmaal een account gedeeld met Wisse en dat was CL10 onder de naam Ben Howard. Get your facts straight voor je leugens de wereld instuurt.
  14. Ben Howard.

Wijziging overwinningsvoorwaarden + Wie wint de wereld

Jij bent zo'n beetje een vogel in een wereld zonder bomen hé.