Recente inhoud door Belgarion

  1. Discussie Jouw favoriete wereldinstellingen

    als deze instelling erdoor komt dan overweeg ik mee te doen :)
  2. Discussie Jouw favoriete wereldinstellingen

    Snelheid: 3.0 - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1 (100%) - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0.5 MS - Aanvalstiming aanvallen: 0.5 ms - Aanvalstiming verdedigingen: 0.5 ms Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: actief - Boogschutters/bereden Boogschutters: inactief -...
  3. RIP TW.nl DISCORD

    Kunnen jullie een nieuwe optuigen?
  4. RIP TW.nl DISCORD

    Duckje zegt letterlijk: Hoewel ik het heel erg jammer vind blijft het gros van het werk en effort voor de community nog altijd in de chat zitten. Daar zit en daar leeft de Community. Als je kijkt naar het af gaat de nieuwe cm duidelijk strategisch een totaal andere richting op. Eentje waar ik...
  5. RIP TW.nl DISCORD

    Guys, de link van de nederlandse discord gaat naar .net!
  6. RIP TW.nl DISCORD

    leuk is dat!
  7. RIP TW.nl DISCORD

    wat is de reden dan??
  8. RIP TW.nl DISCORD

    wat is er gebeurd? Ik zie alleen dat de TW discord weg is...
  9. Discussietopic - Nieuw community management

    Dit was omdat op andere een slotje ging om een discussie te kunnen openen… wil je mod worden ofzo?
  10. speedrondes

    Wanneer komt hier nieuws over? Start van nieuwe speed ronden?
  11. speedrondes

    Neem dit AAN! op Italië is dit een fenomeen... ik geniet elke keer weer van zijn speeds. graag wil ik de link voor de discords. Can you give me the link to this international discord server?
  12. Discussietopic - Nieuw community management

    Zo mag je het zien, maar ik zie meer kansen om mensen binnen te halen... Maar goed, dat kan deze CM ook proberen.
  13. Discussietopic - Nieuw community management

    Ik ben het hier mee eens! Wat vooral erg irritant is is dat spelers denken de hele wereld naar zich toe te trekken waardoor ‘nieuwere’ spelers enorm snel afhaken. Misschien is het daarom goed om 2 soorten werelden te doen: - 1 waar ‘nieuwe’ spelers mogen en kunnen oefenen. Waar snelheid...
  14. Speed idea

    Het oorspronkelijke idee kwam van mijn hand uit Italie Ik kan mij dit voorstellen. maar dan wordt het meer een Bash ronde denk ik...
  15. Praattopic

    verstandig:)
Bovenaan