Recente inhoud door ILikeRawBats.

  1. ILikeRawBats.

    Top of -Flopspelers

    1. 12-15 clears is geen massa. (Op defbunkers is het zoals met erwten op een muur schieten) 2. Dat van fuseren klopt maar half. Voor en na de fusie zijn we niet gestopt met edelen. Tevens hebben we bats laten dooredelen (bbs) om geen cf’s van rh te hebben. Jullie hebben dat al genoeg bewezen...
  2. ILikeRawBats.

    Stabers at work?!?

    U haten? Nee man. Ondanks je genoeg het bloed onder men nagels hebt gehaald, hadden we nog het beste voor jou. Maar doe nog maar wat blablablabla hier zoals we gewoon zijn. Maakt niet veel uit. Your story has ended. trek er lessen uit voor real life, zou je niet in men vriendenkring Willen hebben.
  3. ILikeRawBats.

    Stabers at work?!?

    Vince, je moet niet praten man. Van in het begin ben je al een kind die in een winkel iets wilt en als je het niet krijgt, lig je te janken en tegen alles en iedereen zit aan te trappen. Want je egoïstisch persoonlijkheid stond/staat nog altijd op nr1. Toen je clears had gedoneerd op vraag van...
  4. ILikeRawBats.

    Problemen in F!x.?!?

    Dit topic is zo vergelijkbaar mee u uncharted
  5. ILikeRawBats.

    Speciale Klassieke wereld!

    Wrm 2 weken laten duren ‍6maand/1jaar
  6. ILikeRawBats.

    Wereld afspraken

    U.W.S. zal meegaan in het akkoord.
  7. ILikeRawBats.

    A Stabbing Wolf

    Het feit is, er is een vuil spel gespeeld door licence. Dat zo’n speler een hand boven zijn hoofd word gehouden, zal niemand snappen. Beide partijen zouden hem moeten wegspelen, omwille het vuil spel. Leert de betreffende speler een les en is het probleem opgelost. Jullie hebben dorpen extra...
  8. ILikeRawBats.

    Nog spelers actief ten tijde van door samen sterk?

    Was blijkbaar dss* Die tn waren zij volgens mij. Verandering van naam blijkbaar
  9. ILikeRawBats.

    Nog spelers actief ten tijde van door samen sterk?

    dank u wel, wist zelf niet meer dat ik zo veel had :D
  10. ILikeRawBats.

    Nog spelers actief ten tijde van door samen sterk?

    Het was dss van vroeger, kan met punten ertussen geweest zijn. Ben er mede leider geweest lol Dat je zelf mij stats vind? Die vind ik niet meer
  11. ILikeRawBats.

    Nog spelers actief ten tijde van door samen sterk?

    It’s a long shot but hey. Zijn er nog spelers ten tijde van dss?
  12. ILikeRawBats.

    Plaatje op maat gezocht

    Mag verwijderd worden
  13. ILikeRawBats.

    Plaatje op maat gezocht

    1. De tekst: Bebdy 2. Kleurencombinatie(s) mag kleurrijke prent zijn, moet wel bij elkaar passen 3. Thema: iets met de maan die ontploft, leatherface met chainsaw of iets dat je zelf in elkaar knutselen. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: vrije keuze 5. Deadline: zo snel mogelijk 6. Prijs/gift...
Bovenaan