Recente inhoud door Beast In War

  1. Beast In War

    Classic Gekkies

    Eens, laat mij gwn lekker van mn welverdiende zomer genieten :S
  2. Beast In War

    Classic Gekkies

    Leuk en aardig allemaal, maar nou moet ik met deze mooie zomerdagen alsnog achter die verdomde pc kruipen...
  3. Beast In War

    Top/flopstammen

    Kijk, jij snapt hem! :)
  4. Beast In War

    Top/flopstammen

    Nee man. Gewoon Pre, Jokers en Shib wegedelen, paar accountjes internen, zijn we er wel denk.
  5. Beast In War

    Top/flopstammen

    Het was inderdaad een niet al te moeilijke vijand, maar die stelling is zeker gepast omdat het gewoon een feit is.
  6. Beast In War

    Top/flopstammen

    Volgens mij ook de enige logische keuze. Anders hadden we nu geen safe gehad. Nu kunnen wij, ragnar en whopper zich gewoon volledig leeg zetten om het front met IQ te behouden.
  7. Beast In War

    Top/flopstammen

    Pre was ook gwn een front die we aangepakt hebben. Dat zij nadat ze gebroken zijn stoppen met spelen kan ik ook niet zoveel aan veranderen. Nja stoppen, worden her en der nog wat defjes verplaatst en edelclears verstuurd, maar echt actief deffen gebeurd niet meer.
  8. Beast In War

    Top/flopstammen

    IQ is nu dan ook los op Astra. Dat het een mooie strijd moge worden ;)
  9. Beast In War

    Top/flopstammen

    Dat is precies niet wat ik zeg. Ik zeg dat je de ODA die behaalt is in de stam Uriel TOT het moment van de ledenswitch er bij moet tellen. Wat jij zegt beweer ik nergens.
  10. Beast In War

    Top/flopstammen

    Leuk verhaaltje. Wat je echter wel vergeet is om de OD score van de leden die vanuit Uriel zijn overgestapt er bij op te tellen. Als ik even snel m'n sangu gegevens check had Uriel op het moment van de stamswitch 800k ODA. Als je dat bij de totaal ODA van Astra op telt, zijn de ODA scores van...
  11. Beast In War

    Topstammen

    Het kan altijd gebeuren dat mensen dit net gemist hebben. Wees vooral blij dat ze na aandringen van de stam deze normen/waarden accepteren en hiermee akkoord gaan.
  12. Beast In War

    Topstammen

    Ik zal er eens even voor je achter aan gaan, want dit lijkt mij iig toch niet de bedoeling :)
  13. Beast In War

    Topstammen

    Misschien wel zo fair om dan de tijd van aankomst te showen? Dit kan namelijk net zo goed een paar minuten nadat jij het dorp hebt overgenomen kunnen gebeuren.
  14. Beast In War

    Classic 26: Feedback op instellingen

    Om het te baseren op AF posts vind ik persoonlijk een beetje raar. Maar als je kijkt naar clusters zou dat idd wel het geval moeten gaan zijn ja.
  15. Beast In War

    Classic 26: Feedback op instellingen

    Niet iedereen over 1 kam scheren :rolleyes:
Bovenaan