Recente inhoud door baspost

1. Earlygame Awards / Verwachtingen

@R.E.L wel leuk hoe je zaagt over die 2 dagen nap die we vroegen. Gewoon effe kijken waar je in mee zou gaan is dat iets heel geks?
  2. Wereld 70: Wereld einde awards

Die wereld winst award boeit me niet en gunde het andere die spot ik speel wel door als extern account en was me niet bewust van de tribelock. Maar dat tribelock is goed opgelost uiteindelijk met de def bunkers en vond het niet erg om een target te zijn voor massas aangezien ik wss een makkelijk...
  3. Wereld 70: Wereld einde awards

Klopt wel een beetje mijn cfs hebben ongeveer de hele wereld leeg gestaan hilarisch genoeg.
  4. W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Mijn excuses daar voor. Dat heb ik al eerder gezegd en had ik anders moeten doen. Had er niet bij stil gestaan hoe dit over zou komen.
  5. W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Zo he wat een gevoelige info. Iets waar wss iedereen die start zich mee bezig houdt.
  6. W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Klopt en geef toe dat ik daar fout zat en probeerde het goed te maken. Fouten zijn menselijk namelijk was van geen kwaad bewust maar dat zal mijn eigen naiviteit zijn geweest gok ik.
  7. W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Klopt. Dat is mijn soort van humor. Dat heb je heb je denk ik wel vaker gezien. Ik overdrijf graag en klaag graag. Dat kan je veel gezien hebben op w66 en w71 als het over munten of farmen ging. Daarnaast ben ik blij met mijn keus als ik voor zoiets onzinnigs ook nog van het account waar ik op...
  8. SZN vs INNI

Wat is de verwachting voor vandaag?
  9. Stelling van de dag

Klopt jullie sparen met kwa incommings vind ik solidair van jullie
  10. SZN vs INNI

Tja eindstand fouten en dorpen verlies.
  11. SZN vs INNI

Nja er was zat def bij tad. Op de dorpen die ik pakte kwam de def erna aan. Gewoon te laat gehandeld. Heeft niks met teveel os gestuurd te maken. Daarnaast was er drama bezetting in de ochtend. Zijn gewoon fouten gemaakt.
  12. SZN vs INNI

Nja snap je wel maar toch verloor tad dorpen dat vind ik wel erg knullig.
  13. SZN vs INNI

Wel beetje anticlimax die fake massa van jullie. Hele oorlogs post en incommings en dan zit er geen clear tussen. :(
  14. SZN vs INNI

Mooie post. Alleen een vraag. Op welke manier is de tribelock mislukt? Zo ver ik weet en ervaar is die actief nu en functioneert zoals hij hoort te functioneren.
  15. Top/Flop Stammen

Tegen een overstap in het algemeen is niks tegen. Maar een overstap naar de directe vijand daar heb ik wat tegen. Alle argumenten die je daarom heen gooit laten me koud. Aangezien de situatie niet gepaard ging met misbruik van chef. Het liep niet in pion/tring en het gras leek groener leek het...