Recente inhoud door BaconChips

1. Golden Awards

Luistert dan, eerst is het overschat. DAARNA schiet alles in het verkeerde keelgat.... Het moet niet gekker worden. Dalijk Dabbelen wij Joe tegen je oren aan en zullen we is laten zien dat IJKYO niet overschat is. verder wel much love! De NachtUil
  2. Golden Awards

Wa gij , team IJKYO is #1 for a reason. 1-2-100 opgedonderd!
  3. Classic Gekkies

Ik loop het hier ook maar beetje op te naaien hoor, enige wat ik doe is clears gooien en ODA vangen. Moet en zal die #1 verslagen tegenstanders als aanvaller hebben deze wereld. Win of geen win boeit me niet :P
  4. Classic Gekkies

Hey fritzke, Ik zal het je is uitleggen: Ik ben 100% tegen intern, ik wou zoals ik in het bovenstaande bericht ook al aangaf liever op delete dan internen, maar het moest nu eenmaal om de interns van Astra bij te houden. Ze lopen een flink aantal % voor op wereld dominantie daardoor. Er word...
  5. Classic Gekkies

We moeten wel om jullie interns bij te houden hè. Ik ging eigenlijk liever op delete dan fuseren, maar kan de stam niet achterlaten.
  6. Top/flop spelers

We hebben genoeg oude rotten hier zitten hoor, alleen laten de meeste zich niet op het forum zien aangezien het forum nu meer gebruikt word voor onzin. Ik zit hier ook maar om de boel een beetje op te naaien.
  7. Top/flop spelers

Denk dat je je daar aardig in vergist. IK ben er pas sinds de W30 werelden, maar ik speel nog elke keer samen met mensen die zelfs wereld 1 hebben gespeeld.
  8. Top/flop spelers

Questie van een goed team en een mooie verdeling :) En zeker gelijk , zit al heel de dag in mijn achtertuintje te genieten van het lekkere weer!
  9. Top/flop spelers

allemaal :)
  10. Top/flop spelers

Ik bespaar het forum de moeite maar ik kan paginas met deze rapportjes laten zien. Eerste dorpen komen nu binnen en we zijn pas net begonnen met edels te sturen. Denk dat ze zich daar groter voor doen als dat ze zijn ;)
  11. Top/flop spelers

Nee je deff laten staan op muur 4 en dan 20k pop verliezen per clear. Dat is pas echt slim! Hij krijgt wat? misschien 200-300 incs en maakt nu al zoveel fouten. gewoon erg om te zien.
  12. Top/flop spelers

Ik snap sowieso niet waarom je op een boerlimiet van 40k zo duur deffed hoor? Zolang er geen edels komen hoef je niets te blocken en gewoon dodge OK. We bashen elk dorp leeg en meerdere zijn ook nog is dodge fouten.
  13. Top/flop spelers

Gewoon worden weggeveegd.... Enige wat hier weggeveegd word is jullie deff want de manier waar jij op deffed is echt om te janken.
  14. Top/flopstammen

Vrijdag is er tot 00:30 strak getimed op ons en zijn wij daadwerkelijk een dorpje verloren dus dat jezegt "bleek dat ik dit voor niks had gedaan" is ook niet waar. Alleen wat jij onder straks ziet is missschien voor ieder anders. Enige die ik echt strak heb zien timen deze wereld (als...
  15. Top/flopstammen

Extra toevoeging op mijn bericht hierboven: De laatste druppel die de emmer deed overlopen aangezien deze dingen al eerder zijn gebeurd: -VV's op random accounts die tegen IQ zijn. -Kata's op boer/hq etc. -Het internen van 1/4e wereld en zo willen winnen. -Het belachelijk maken/uitschelden van...